experten Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 skal bestille noen deler fra komplett men lurer på om jeg skal registere meg som privatkunde eller om jeg skal registrere meg i navnet faren min(som har et firma)? får jeg noe rabatt på å gjøre dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Du kan kjøpte ting gjennom et firma og på den måten få det uten moms. Hvor lovlig det er, er en annen ting. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 JoachimR hadde en fin forklaring på det. Siden du f.eks kan bruke en harddisk til å lagre regnskap osv på går dette under firmabruk, og ta det videre sånn. Tror ikke du kan bli straffet for dette Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvordan du velger å kjøpe en vare, privat eller via firma passer ikke under "annet om hardware". Her diskuteres hardware, ikke hvordan man kjøper det Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg