Errae Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hei! jeg har ei hjemmeside, men har ikke tid til å lage meg noe bra side finnes det noen ferdig genererte portaler eller hjemmesider ? Jeg har bare lyst på ei enkel ei (= takk for svar Lenke til kommentar
Klette Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Finnes en hel haug. www.zend.com - sjekk under applications og cms Endret 22. februar 2004 av Klette Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 du kan jo bruke IPdynamiclite som følgwer med invision board..... veldig lett å sette opp jeg bruker den selv Lenke til kommentar
DexterBlasted Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 http://www.opensourcecms.com/index.php http://www.cmsinfo.org Lenke til kommentar
LoS Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hva med PHP-Nuke? Selv syns jeg php-nuke er halveis tragisk, selv om jeg bruker det nå, betyr det ikke at jeg er fornøyd med det Brukte forøvrig PHPwebthings en stund, veldg bra portal, ihvertfall sist jeg sjekka, rent bortsett fra at forumet er relativt lite brukervennlig hvis man skal ha store forum der. Kan ikke fatte hvorfor jeg så absolutt skulle bytte fra phpwebthings til php-nuke, den portalen er for min del en god del mer brukervennlig. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 /me ville aldri ha brukt en ferdigmekket portal likevel, så jeg nevnte bare en av de store på "markedet". Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 /me ville aldri ha brukt en ferdigmekket portal likevel, så jeg nevnte bare en av de store på "markedet". Selve "enginen" i PostNUKE er ganske ok, men jeg ville absolutt fletta det inn i mitt eget design, fordi utseende på et nuke-system er ikke egnet til en personlig hjemmeside imo... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 /me ville aldri ha brukt en ferdigmekket portal likevel, så jeg nevnte bare en av de store på "markedet". Nå har det seg sånn for oss som ikke har god nok tid/peiling til å lage en selv på under en måned da Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 /me vil heller ha en godt laget "standard" hjemmeside, enn en default PHP-Nuke, uten noen mods eller endring av design. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er det jeg driver å lager nå, må holde meg med php-nuke til jeg blir ferdig PHP-nuke == " "; Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 jeg har nå installert php-nuke, men jeg har da ett annet spm også... noen som veit hvordan jeg kan tjene penger på siden min ? Tradedoubler er en, men jeg tjente en gang ca 400 kr på ei uke, men de pengene fikk jeg aldri )= Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Skulle mekket egen portal: PHP-Puke. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 ehr,- men veit du om noen alternativer for tradedouibler ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du kan bare glemme å tjene penger på siden din. Du skal ha ganske mange faste besøkende (endel tusen pr mnd) før du kan begynne å snakke om å få ålreite avtaler, og selv ålreite avtaler er ganske marge Lenke til kommentar
Errae Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 siden oktober 2002 har jeg hatt 10,000 besøkende ( unike iper ) og ca 50,000 sidevisninger (= Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 10.000 på 1,5 år er vel ikke akkurat så alt for mye... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 /me har nesten 1000 besøkende per mnd. Hadde vært greit å få litt penger i kassen for det, slik at jeg ikke blakker meg på domeneavgifter. Vet ikke om noen andre enn tradedoubler, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå