Anterialis Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Topic sier det meste. Hvordan gjør jeg sånn at teksten "Snarvei til" ikke kommer opp når jeg lager snarveier? Greide dette for et år siden, men da brukte jeg "tweak xp", og den gjorde all jobben, men jeg vil vite hvordan man gjør dette uten dette programmet. Noen som vet hvordan dette gjøres?? På forhånd takk! Lenke til kommentar
atlef Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Denne siden kan kanskje hjelpe deg. Mvh Meg Lenke til kommentar
torb Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvis det bare er teksten du er ute etter å fjerne kan du jo bare endre navnet på ikonet. Men "pila" som markerer at det er en sanrvei blir stående. Lenke til kommentar
BIG BOY Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei! Prøv denne: http://www.winguides.com/registry/display.php/339/ Hvis du vil fjerne pilene, prøv denne: http://www.winguides.com/registry/display.php/75/ Hilsen BIG BOY Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Er det den som heter "iconUnderline" jeg skal endre dataene på? Den står på "03 00 00 00". Endre denne til "00 00 00 00" ??? Bare så jeg ikke gjør noe morsomt.... :s Lenke til kommentar
atlef Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Create a new BINARY value name 'LINK', or modify the existing value, to equal '00 00 00 00' to have the Shortcut text disabled. Dette skal gjøres to steder. User Key: [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer] System Key: [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer] Hvis de ikke er tilstedet må du opprette de. Hvis du ikke vet hva du driver med, vil jeg råde deg til ikke å rote i registeret. PS. det stod da klart og tydelig på siden hva du måtte gjøre. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Joda, men trodde kanskje det var noe forskjel på registret i norsk og engelsk eller noe :s.. Tenkte kanskje det var den samme som "iconundeline". Den "link" azza. Men skal mekke litt.. Har en gammel bærbar som bare har os, (win) og ikke noe viktig data, så da er det bare å ønske meg lykke til.... hehe Man lærer jo av feilene sine Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Men jeg fant ut av det. Det var jo enkelt Men nytt spørsmål: Hvordan kan jeg endre teksten "Snarvei til" til noe annet??? feks. "Dette er en snarvei til" eller noe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå