Raggi Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har tenkt å kjøpe mitt første kamera, har lyst å lage en amatørfilm. Men har ikke så god råd, noen som vet om noen billige kameraer som egner seg til dette? hvordan pleier det å vere med redigeringsmuligheter? følger det med noen sånne program slik att jeg kan redigere på pc? må jeg kjøpe (laste ned) dette? prisklassen jeg ser for meg er max 6000,- får sikkert ikke store greiene for denne prisen, men men. noen som kan annbefale noen mic'er utenom, til filmbruk, sånn på stang som du av og til ser oppe i bildet på såkalte B-filmer Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvis det ikke følger med så kjøp en firewire kabel. Sørg først for at kamera du kjøper har firewire støtte. Jeg tror alle nye kameraer har det. Har du windows XP så har du allerede alt du trenger. Windows Moviemaker kommer med Win xp og funker helt ypperlig for dine behov nå i starten. Når du begynner å bli rutinert og avansert så kan du jo investere i litt mer avansert software. NB, husk at du også må ha firewire port på PCen din. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå