pcgutten Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Hei jeg kjente inni pcen og kjente på hardisken den var glodvarm jeg satte i en vifte som kjøler den ned nå er det smart? ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 22. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Locci Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei jeg kjente inni pcen og kjente på hardisken den var glodvarm jeg satte i en vifte som kjøler den ned nå er det smart? Japp bra med litt kjøling vettø Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) sett en vifte framme som trekker inn luft og en bak som tar ut luft, om mulig. så strømmer luften bedre gjennom kabinetet. sjakk triks det da. edit: skriveleif Endret 22. februar 2004 av _dAwn_ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 ja det er smart med vifter men hvorfor har du mange poster om det samme? Balle Lenke til kommentar
Locci Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 sett en vifte framme som trekker inn luft og en bak som tar ut luft, om mulig. så strømmer luften bedre gjennom kabinetet. sjakk triks det da. edit: skriveleif passe gått inn med noen vifter her å der. har man ikke plass til flere så lager man har totalt 10 st Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 med stikksag å borr? eller noe slikt? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 med stikksag å borr? eller noe slikt? ja eller dremel *passe fingra:P* gjorde det enkelt jeg kjøpte tower med 5 hull p.s tokk med psu vifter m.m lettere sakt ALLE vifter i tower Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 går det ant å gjøre det selv? skjære ut? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 går det ant å gjøre det selv? skjære ut? JA Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 skjær med hullsag.. blir 100% rundt og fint.. eneste er at du må finne en som er samme størelse som vifta (lenge leve hydro der, masse verktøy) Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 hvis man gjør det å lager f.eks et hull ekstra i toppen/sidedøren. vil det bli mye ekstra støy, og er det noe man må ta hensyn til? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 visst du ikke liker støy kan du kjøpe vifter med minst mulig DB Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 visst du ikke liker støy kan du kjøpe vifter med minst mulig DB og viftestyring Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ja det er da en sak. men når man lager et nytt hill i kassen lager man også en plass hvor støy kan slippe ut..... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ja det er da en sak. men når man lager et nytt hill i kassen lager man også en plass hvor støy kan slippe ut..... vel, når man lager hull blir det mindre støy... Hvorfor tenker du? Vel det sier jo seg selv, om du tar en vifte og stiller den midt i rommet, eller om du stiller det helt inntil veggen... you do the math. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Man burde også bruke samme type vifter i hele kabinettet (utenom cpu og graf kort osv da) Så slipper man at en vifte bråker infernalsk mens du har 4 andre som er temp styrte og bråker lite. Mange like vifter er jo en god kombinasjon. Luftgjennomstrømning er viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå