huber Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nå har jeg snart brukt flere tusen kr.- på headset. Uansett hva jeg kjøper så går de sund etter noen mnd. Nå lurer jeg på om det er noen som kan anbefale meg headset som varer. Gidder ikke å bruke mere penger på å teste flere headset. Har kjøpt headset fra 100 til 600 kr.- med samme resultat. Anb. headset må ikke koste mer enn 5-600 kr.- Lenke til kommentar
Selle Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) PHILIPS SBC HP800 De har god lyd, og egner seg til det meste. Har åpen konstruksjon, så du blir ikke klam i ørene heller. Jeg ga 500 kr +50kr i frakt. Fikk den lokale expert til å specialbestile dem for meg i sommer. Eneste problemet er at det tok nesten 2 uker før jeg fikk dem. Detter var i sommer. Bestilte dagen før jeg dro på ferie, hentet dem dagen etter jeg kom hjem. Endret 22. februar 2004 av Selle Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvis du har en tendens til å ødelegge hodetelefonene kan det jo være kjekt å ta en titt på Koss sine, de har jo livstidsgaranti. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Koss Pro 3aa. Har dei sjøl og er kjempefornøyd. Du får dei ganske billig på komplett, microplex osv. Såg etter dei i butikk, men der låg dei opp mot tusenlappen. Lenke til kommentar
huber Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Koss så intr. ut. Tenker jeg prøver disse og håper jeg får de til å vare en stund. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nå har jeg snart brukt flere tusen kr.- på headset. Uansett hva jeg kjøper så går de sund etter noen mnd. Nå lurer jeg på om det er noen som kan anbefale meg headset som varer. Gidder ikke å bruke mere penger på å teste flere headset. Har kjøpt headset fra 100 til 600 kr.- med samme resultat. Anb. headset må ikke koste mer enn 5-600 kr.- Philips HP840! Deilig lyd, sitter godt på knotten, dekker øyra totalt! Koster i underkant av 600,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå