CarinaE Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Endelig er JAG tilbake på TV3! Vel..nesten ihvertfall, starter igjen den 6.mars kl 19... Sesong 8 står for tur. Gleder meg! Noen fler som ser på denne artige serien? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 synes den er ganske kjedelig .. hadde ikke så mye å si .. siden jeg ikke har sett den siden den startet Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Yeeeeeeeeeeeeees! Det blir mye TV på meg fremover. Jeg ser vanligvis ikke på TV-serier, men er det to stykker jeg liker, så er det MacGyver og JAG, og begge starter opp igjen nå straks. Som alle sikkert vet, blir det MacGyver på tirsdag klokka 14.45 (på TV2, naturligvis). Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Noen som så episoden på lørdag? Min DVDR startet tydeligvis på helt feil tidspunkt, så jeg fikk ikke tatt det opp... Noen som vil fortelle hva som skjedde på JAG sist episode? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 det kjedde ingen ting, tv3 bestemte at de skulle vise reprise fra Super modelen istede, men de gadd ikke si fra til noen, så alle aviser sa det var jag.. Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Fant ut det til slutt jeg også...Så igjennom programmet på TV3.no, og der sto det ikke noe om JAG, ei heller de neste ukene er det JAG, av en eller annen merkelig grunn! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Yeeeeeeeeeeeeees! Det blir mye TV på meg fremover. Jeg ser vanligvis ikke på TV-serier, men er det to stykker jeg liker, så er det MacGyver og JAG, og begge starter opp igjen nå straks. Som alle sikkert vet, blir det MacGyver på tirsdag klokka 14.45 (på TV2, naturligvis). Det er ikke bare tirsdager, men alle hverdager kl:14.45 Fantombra Endret 31. mars 2004 av dub Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 JAG er ikke tilbake før i juni en eller annen gang Lenke til kommentar
diversity Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 off! liker ikke jag. ikke nok action.. siste episode jeg så var da han ene duden fik choppet av føttene eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå