messell Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er takknemlig for erfaringer dere vil dele med meg angående Sony TRV33 og Panasonic NV GS70, eventuelt også opp imot hverandre! Begge kameraene fås til ca. 7-8000 så det er ikke så mye pris som skiller dem. Får ikke bestemt meg for hvilket jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
zirk Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei, hadde samme problemstilling før og skrev litt om det lenger ned. Har ikke brukserfaring med Sony, men jeg vil si utifra det jeg vet at: Sony for 'point and shoot' ferie,familie og innendørsfester Panasonic for film Lenke til kommentar
Grobian Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har vært borti begge kameraene. Eier selv GS70. Må si utifra det jeg har erfart at det er to forholdsvis like kameraer når det gjelder flere ting. Men jeg tror nok GS70 er noe bedre. Dette fordi du har en 3ccd bildebrikke, som til gjengeld er veldig liten som gjør at filming innendørs uten lyssetting vil gi en dårlig kvalitet. Men utendørs og bra belyste steder fungerer veldig greit. TRV33 har en infrarød nattfilmingsfunksjon som gjør at du kan filme uten at du trenger lys og en ekte 16:9. To ting som kan være kjekke å ha.. Med GS70 har du bedre kontroll over de manuelle innstillingene + et hjul fremme for å stille manuell fokus.. Kameraet har også noen flere digitale effekter hvis du skulle ha bruk for det... Alt i alt kan jeg vel omtrent si at det er to forholdsvis like kameraer når alt kommer til alt, men jeg valgte GS70.. Kommer an på hva du skal bruke det til.. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Er veldig fornøyd med mitt trv33 Har aldri verdt borti panasonic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå