salte aper Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 jeg skal bestille påfyll 5gb.men det går ikke. Jeg trykker på bestill også bekreft og det skjer ikke noe jeg har ventet 1time nå men det går ikke når jeg har kommet her så trykker jeg på bekkreft men ...... Du har valgt å bestille 5 ekstra GigaByte. Vær oppmersom på at bestillingen kan ta opptil 20 sekunder. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Syntes det forbruksmåler programmet i det hele tatt er ganske dårlig. Hastighetssjekken har aldri fungert hos meg, hvis jeg i det hele tatt får opp noe så er det "0 kbit". Noen ganger er heller ikke "Oppdater" knappen tilgjengelig. Men har enda ikke forsøkt Påfyll. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har du den nyeste versjonen? Den finnes her. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Prøvde det, ingen forandring. Antagelig var det den nyeste versjonen jeg hadde, det er jo ganske teit at de lager et program hvor versjonsnummeret ikke er synlig. Edit: fant versjonsnummeret, det var litt bortgjemt i en høyreklikk-meny. Endret 25. februar 2004 av hårek Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Skit i forbruksmåleren da. Bare å gå til kontoadministrasjon på www.online.no og sjekk forbruket ditt. Der får du bestilt ekstra 5GB også uten problemer. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 ja det gikk ann å bestille fra online.no men nå har jeg 10gb jeg skulle bare ha 5gb går det ann å få bort 5gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå