Atlemann Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Jeg har en irriterende ristelyd inni waterchill-pumpa mi. Den har vært sånn siden jeg fikk den i desember. Trodde det kanskje var luft, så jeg har brukt systemet en stund for å se om det gikk over. Har prøvd å snu og vende litt på pumpa i tilfelle det var luft inni der. Men det minner mer om lyd som kommer fra en litt løs vifte. Virker som det er noe som ikke er helt godt skrudd sammen inni der. Pumpa gjør nytta si, men den ristelyden overdøver alt. Ganske irriterende. Noen som har opplevd det samme? Skal det være sånn?!? Har forresten Hydor L20 pumpa. -Atle Endret 22. februar 2004 av Atlemann Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har forresten Hydor L20 pumpa. No shit for en vel si. Det er synd at Asetek leverer en såpass middelmådig pumpe til et ellers godt sett. Men du får nok en ny pumpe hvis du returnerer den du har. Forøvrig er vel mulighten for å modde denne pumpen tilstede. Du finner mer informasjon om fenomenet her: http://forum.vapochill.com Søk på rattle, noise hydor og lignende. Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Noen som har opplevd det samme? Skal det være sånn?!? hehe.. det skal hvertfall ikke være sånn har sett samme i drift nesten lydløs Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 får det av og til jeg og...bare ristet litt på den og snudde den litt på siden så ordnet det seg... (trodde også det var luftbobler) Lenke til kommentar
Daron Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Sjekk at slangenen som går til og fra pumpen ikke ligger borti noe som kan skape vibrasjonsstøy, da vibrasjoner kan forplante seg via slangen og over i løse deler i caset.. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har en irriterende ristelyd inni waterchill-pumpa mi. Den har vært sånn siden jeg fikk den i desember. Trodde det kanskje var luft, så jeg har brukt systemet en stund for å se om det gikk over. Har prøvd å snu og vende litt på pumpa i tilfelle det var luft inni der. Men det minner mer om lyd som kommer fra en litt løs vifte. Virker som det er noe som ikke er helt godt skrudd sammen inni der. Pumpa gjør nytta si, men den ristelyden overdøver alt. Ganske irriterende. Noen som har opplevd det samme? Skal det være sånn?!? Har forresten Hydor L20 pumpa. -Atle Har akkurat samme problem og det er ganske iriterende!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå