joh-so Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Som sagt, kan jeg kopiere filer som er i bruk av windows? Trengs det støtte programmer? Hviilke? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Å kopiere går jo fint an, bare marke filen og trykke ctrl+c. Gå dit du vil ha filen og trykk ctrl+v. Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Ikke når filen er i bruk, og siden den er i bruk av OS, går går det jo heller ikke ann å avslutte programmet som bruker den... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvilken fil er det snakk om, så kan jeg se hva jeg klarer på pcen min. Alternativ er jo å starte i safe-modus for å prøve da. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nei, du kan ikke kopiere filer som er i bruk. Og det er egentlig lite interessant, for en fil som er i bruk kan likevel ikke brukes til noe, innholdet er udefinert. Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 C:\WINDOWS\system32\system Trenger å hente fila ut av mi maskin, for å overskrive på ei anna maskin, der fila er ødelagt av virus. Har ikke nyinstall plate av XP. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Merkelig, fikk da lage en kopi av den fila jeg på pcen min? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 C:\WINDOWS\system32\system Trenger å hente fila ut av mi maskin, for å overskrive på ei anna maskin, der fila er ødelagt av virus. Har ikke nyinstall plate av XP. Det kan vel ikke fungere? Dette er Registry. Det er en fil som kun gjelder for din maskin, ditt oppsett, dine programmer. Du kan ikke flytte den fra en annen maskin, hvor mye er forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå