Sportive. Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei Jeg har problemer med å komme inn på offroad.no .... Siden er oppe, kan pinge og kjøre tracert mot den, og det er kun den siden jeg ikke kan komme inn på som jeg kjenner til.... Har ikke spyware eller virus på min pc, bruker adsl for å komme på nett. Har noen tips ? Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei! Har ikke noen problemer med å få den opp her. Var det ikke et virus eller en orm som var i omløp for et halvt år siden som endres dns oppsettet på maskina eller noe sånt da? En kompis av meg hadde viruset/ormen og slet fryktelig med å få opp noen sider, mens andre gikk helt fint. Det er et skudd i blinde, men prøv å kjør en komplett virusscan med nyeste definisjonsfiler. *Tronaldo* Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Vel... jeg har ikke virus, kjørt ny test og den andre pc på nettverket kommer heller ikke inn, har det noe med ips å gjøre ? Oppsett på noe ? Alt ser greit ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå