datafeilen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei! Vurderer å gå til innkjøp av et bluetooth handsfree til min mobil - en sony ericsson t68i. Vurderer HBH-65 eller HBH-200. Den skal KUN brukes i bil. Ettersom disse bluetooth håndfri dingsene må lades opp..lurte jeg på om de kan lades opp med orginal sony ericsson ladere - eller må en bruke noe annet som følger med? Ser i alle fall ut på bildene jeg har sett at det er samme plugg som på mobilen..men er ikke sikker.. Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Kjøp deg HBH-65 bedre batt kapasitet! tror det var 2,5 eller 3,5 timer på HBH-200 mens HBH-65 har 5 timer! Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Kan bruke std. SE lader! Jeg og anbefaler HBH65, den har jeg hatt selv. Lenke til kommentar
datafeilen Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Takker for svar - HBH-65 er nok den beste ja..sett på den i butikken. Men dukket opp noe annet også..noen som har erfaring med HCQ-3? Dette er en sak en smetter inn i sigarett/strømuttaket i bilen og skal visstnok fungere høyttalende. En slik en med Blåtann hadde vært kjekt..mulig å få tak i det i Norge? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) jeg har bestilt HBH-200 pga vekt Den veier jo NIKS i forhold til HBH-65, da du har KUN øreplugg i øret på HBH-200 og høytaler/Mic/Bat på øret i HBH-65 Så for 11g mer får du Nummervisning/Navn, og du kan bla i tlf lista di og ringe opp med den, kontinuerlig synkronisert med Tlf lista i mobilen din. Og ja seff får du mindre vekt på Øret da Funka knall mot pc også skulle bare vært litt mer rekevidden en 5M og gjenom 3 vegger Endret 2. mars 2004 av win_xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå