shamanix Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Jeg bruker Shareaza som BitTorrent klient. Men hvorfor får jeg mye dårligere download med det enn med andre programmer?(f.eks BitTorrent++ og Azureus). ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 22. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg bruker Shareaza som BitTorrent klient. Men hvorfor får jeg mye dårligere download med det enn med andre programmer?(f.eks BitTorrent++ og Azureus). har du forwardet porten(endret port)? hvilke nettverk er du tilkoblet til samtidig? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er ikke dette Warez da? Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Er ikke dette Warez da? Ja jeg har gjort det. Jeg connecter til alle, burde jeg ikke det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nope. Vi deler selvfølgelig bare feriefilmer og word-dokumenter. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er ikke dette Warez da? Ja jeg har gjort det. Jeg connecter til alle, burde jeg ikke det? prøv å ikke vær connectet til noen nettverk i det hele tatt. Disable G2 med en gang du kommer inn i shareaza slik du ikke får noen uploads fra g2. Se om du ikke får bedre hastigheter da. "psilocybe" du glemte å nevne alle demoene våres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå