Kebab GUD Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 i know .. har spredt budskapet litt rundt på det store IRC .. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Tenkte jeg skulle spre det hit også, men det er vell ikke så mange som leser bil delen av forumet..? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ble den stjålet allerede? Hadde ikke den akkuratt kommet til Norge da? Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Den er nok på god vei mot Polen. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er skikkelig synd det der... Måtte tyvene bli slept etter EVO`en.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 håper funkes (vet bare nicket hans ) får igjen bilen sin. Vil virkelig ha bilen hit til trondheim jeg! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 er litt morsomt også .. på samme plass sto en Rosa Skyline .. og mange titusner (hundretusner) av deler .. men bare bilen ble rørt .. Lenke til kommentar
implex Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Ingen som har sin hetrosexsuelle legning, inntakt, som noen gang ville satt seg i en rosa bil. samma om det var en skyline, da hadde jeg heller stjælt en gammal dbs sykkel.. Endret 22. februar 2004 av implex Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 ØY! mormora mi har en Rosa Yaris .. det er den kuleste bilen som finnes! (første med den fargen i norge også etter det har jeg sett en del av de .. bla 1 i moss og 1 i skien) Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 er litt morsomt også .. på samme plass sto en Rosa Skyline .. og mange titusner (hundretusner) av deler .. men bare bilen ble rørt .. morsomt? tøff bil ihvertfall synd den ble stjålet Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Morsomt er vell ikke helt rette ordet, men det var rart at ingen andre ting ble tatt. I den ene Skyline var motoren skrudd ut derfor ble ikke den tatt. Sannsynligvis var det bestillingsverk fordi bilen hadde bare vært i norge et døgn (rett meg hvis det er feil, husker ikke helt..). Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ingen som har sin hetrosexsuelle legning, inntakt, som noen gang ville satt seg i en rosa bil. samma om det var en skyline, da hadde jeg heller stjælt en gammal dbs sykkel.. Hadde tatt den om den så var gjennomsiktig med sjokklilla prikker på.. Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Så både Evo'en og Skylinen i Lillestrøm kvelden før Evo'en ble tatt. Skylinen var ikke rosa da, den var blitt lakkert hvit. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 HVIS denne bilen er i Norge. så er det ikke så forferdelig vanskelig å Se den, da det er ikke mange EVO's som denne i norge Lenke til kommentar
KnutM Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Så både Evo'en og Skylinen i Lillestrøm kvelden før Evo'en ble tatt. Skylinen var ikke rosa da, den var blitt lakkert hvit. Den hvite som var på lillestrøm er ikke den samme bilen som den rosa! Den hvite bilen kom til norge sammen med evo'en som forsvant, mens den rosa har jo vært her en stund. -KnutM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå