Rainbow^ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Alt går heilt fint, jeg går inn på spillet (Nå gjelder dette Command And Conquer - Generals og Age of Mythology) men når jeg beveger musen inne på spillet, så stopper alt Musikken går av, og ingenting fynker! Ikke Ctrl+Alt+Del, Nothin', bare restart knappen funker Har noen peiling på hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Lettere og hjelpe vis du legger til hardware i posten Lenke til kommentar
Rainbow^ Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Legge til hardware i posten, det vil si? hehe! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Legge til hardware i posten, det vil si? hehe! Legg til computer specs, altså hva du har i boksen.. 3dkort, hovedkort etc. Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei, jeg vil anta du har et ATI skjermkort. For det samme feilen fikk jeg også når jeg skulle spille Generals. At alt låste seg. Det er en bug som jeg ikke tror er blitt rettet ennå. Eneste muligheten for å løse det er hvis du går inn på skrivebordet, høyreklikker og trykker på Egenskaper så går du inn på instillinger så Avansert. Derretter går du på Feilsøking. Da skal du se en slider som heter maskinvareakselerasjon, som står på Full. Sett den et hakk mot venstre. Da vil spillet funke! MVH Nikern Lenke til kommentar
Rainbow^ Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Ah, takk. Eg har : Cpu : AMD Athlon XP 2400+ RAM : 512 DDR (Ei enkel brikka på 512) Skjermkort : Radeon 9600SE Edition (128MB DDR) Hovedkort : Asus VIA DDR266/333 Harddisk : Western Digital Caviar 80 GB (8MB cache) Sånn Lenke til kommentar
Rainbow^ Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Jepp! Det fynket nå, Takk Nikern ! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vil ytelsen senkes da? eller er det bare hardware mouse som blir skrudd av? Lenke til kommentar
Rainbow^ Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Eneste som skjedde hos meg var at musen forsvinner når du holder den i ro, men det venner du deg til å merker det ikke etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå