Nicklas Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hei Jeg har lasta ned Warcraft 3 fra en kamerat og jeg får installert det osv og jeg har cd key... men etter jeg har installert det og skal spille så står det at jeg må putte inn cd'en. Så har jeg hørt at man kan installere en NO-CD crack ? Hvordan er det man gjør det og hvor laster jeg det ned ? Dette hørtes litt ulovlig ut men jeg bare spør forde Håper noen kan hjelpe meg så jeg får spilt warcraft 3 UTEN cd Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har lasta ned Warcraft 3 fra en kamerat Tror ikke dette er rette stedet og spøre om sånt. Ikke spør om warez på dette forumet. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Da du tilogmed sier at du har lasta det ned fra en kompis, er dette ikke lovlig. Trodde egentlig nocd-cracks var "lovlige" å bruke dersom du har orginalen selv, noe du ikke har. rapportert Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) jeg sa jeg har cd key ! en LOVLIG en og det vil si at den er betalt og de som har lagd warcraft spillet har fått det de vil ha .. egentlig .... ps: Det HØRTES ulovlig ut men det er ikke det,.. tror jeg Endret 22. februar 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvorfor har du ikke CD-en da? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 hehe, kjøpte cd-keyen av en kamerat Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Warez er ikke tillatt på dette forumet Rapportert Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"? Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Post stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg