erlber Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg har en inspiron 4100 med en PIII 1.0 GHz-prosessor. Men hvis jeg går inn på diagnoseverktøyene til Dell, så står det at ytelsen er på 750 MHz... Noen gode forslag? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Sannsynligvis fordi strømsparern slår inn (lavere MHz = lavere stømforbruk). Og det er jo ikke noe vits i å kjøre full pupp når du leser et dokument i Word.... Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 10:58, erlber skrev:Jeg har en inspiron 4100 med en PIII 1.0 GHz-prosessor. Men hvis jeg går inn på diagnoseverktøyene til Dell, så står det at ytelsen er på 750 MHz... Noen gode forslag? Hei, En Pentium III-M kjører kun 1GHz når maskinen er koblet til strømmen (dersom Scheme ikke er selcted i Windows) eller at SpeedStep er slått av. En Pentium III-M 1.0GHz prosessor skal kjøre på 733MHz dersom alt er konfigurert riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå