Klette Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Leker meg med et lite konsept for et prosjekt, men har fått hjerneteppe når det gjelder fixing av bakgrunn når den er i web format. link Bakgrunnen vil jo bli umåtelig stor hvis den må loades for den enkeltes res. Noen ideer? ( beklager dårlig topic, fant ikke på noe bedre ) Endret 22. februar 2004 av Klette Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er det den grå bakgrunnen du mener? I så fall trenger det ikke være mer enn et 1*1px stort bilde som gjentas vertikalt og horisontalt. Eller har jeg misforstått her nå? Btw, det skrives 'jernteppe' Lenke til kommentar
Klette Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Mente den røde bakgrunnen... Måte på da Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Helt okei! Jeg liker at folk har blitt flinkere til å bruke pixel-greiene med å enten gjøre en pixelrekke lysere eller mørkere for å skape litt 3D effekt. Samme gjør jeg når jeg leker meg. Du trenger ikke nødvendigvis lage bakgrunnen i ett helt bilde. Kan slices, vettu. Allikevel vil det nok se litt strange ut i høye oppløsninger. Ikke det mest originale jeg har sett, menmen .... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Å.. den røde.. Du trenger jo ikke mer enn det som vises, så da vil nok slicing - som Dunestar nevnte - være den beste løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå