Yamato47 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Sitter her med nf7v2, 2xvanlig twinmos og duron 1600. Hva er cp fsb/dram-ratio, og hvilken betydning har denne? Jeg mener, 3/3=4/4=5/5=6/6= _1_. Jeg mener jeg kan dette med brøkregning. Dette lukter rart. Hva gjør auto og 'by SPD'-innstillingene? Jeg har et sapphire 9600-kort som blei levert med et fint klokkeprogram som heter redline. Frekvensen til agp-bussen kan stilles i bios. Er det noen vits å endre denne, eller er det bare å la den stå på 66 mhz? Kan grafikkortet klokkes via agp-bussen på lignende vis som cpu klokkes via fsb? Jeg har vanlig twinmos-ram, og ikke winbond. Men dette er jo pc3200-brikker og duron-en kan/skal bare klokkes via fsb. Hvordan bør jeg sette opp ram-innstillingene i bios? Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 DU MÅ IKKE endre AGP bussen... Gjør du det for mye så kan du ødelegge skjemkortet ditt. Redline er ikke fint. Du skal yke volt på CPUen og Øke FSB. Ikke PCI Bussen heller... Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Hva er galt med Redline? Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Etter det jeg har hørt har mange sakt at de klarer og klokke mye mer med Power Strip eller Riva Turner.... Den erfaringen har jeg og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå