user156890 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Har et @¤#%# problem med May Payne 2. Når jeg skal installere det så kommer det følgende feilmelding. " Component: Main File group: Main File: E:\data2.cab Error: Data error (cyclic redundancy check). Fatter ikke hva det kan være, hvis noen i det hele tatt har et lite tips om hva det kan være så for guds skyld si det Ps: Det gikk ann å installere Max Payne 1. Men det klikket hver gang jeg prøvde å loade det (starte new game). Fikk aldri spilt det på min maskin Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 For meg høres det ut som om du har en korrupt datafil. Har du forsøkt å installere det på en annen maskin? Du bør evt. prøve å få byttet CD'en din. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Har prøvd å innstallere det på 2 andre maskiner, funker på begge to!!! Lenke til kommentar
romankovich Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 I og med at du sier at det funker på 2 andre maskiner, begynner jeg å tro at det kan være RAMen din som er defekt. Dersom det er feil på en minnebrikke kan det forårsake CRC feil når man kopierer store filer, feks CAB filer. Mitt råd er derfor å enten prøve med andre minnebrikker, evt ta ut en og en til du isolerer hvor feilen er. Ellers finnes det rikelig med minne-test programmer man kan laste ned, feks "mesmtest" http://www.memtest86.com/ rk Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Skal prøve, men tviler på at rammen min er defekt. Ps: får nesten samme feilmeldingen på NFSU, der er det også CAB filen som blir fucked Og NEI det er ikke en piratkopi!!!! (Har 512mbddr) Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Oppdater firmwaren på cd/dvd romen din. Det vil nok løse problemet ditt:) Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Høres ut som om du installerer fra brenner..om du har en dvd rom eller cd rom, prøv å installer fra den i stedet.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Har en liten følelse på at det kan være minnet, jeg også. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Høres ut som om du installerer fra brenner..om du har en dvd rom eller cd rom, prøv å installer fra den i stedet.... En brenner funker like bra som en cd-rom. (Kanskje litt treigere) Så dette er ikke årsaken. Ville satset på rammen ja Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Nå skal ikke jeg rope ulv, ulv her nå, men dette høres ut som om en klassisk "warez" error. I mine tidligere dager som (uvitende) pirat var dette en veldig vanlig error som kan bli fikset ved å [fjernet av moderator]. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Det er uten tvil CD-romspilleren. Da jeg skulle installere Broken Sword TSD, prøvde jeg først med den "eldre" DVD-romspilleren min. Med den fikk jeg to feilmeldinger før installasjonen ble avbrutt. Så prøvde jeg med brenneren min. Da gikk det uten problemer. EDIT: Ja, det var en original-CD. Endret 25. februar 2004 av nkrystad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå