Gå til innhold

Trenger hjelp til installasjon av Max Payne 2

Anbefalte innlegg

Har et @¤#%# problem med May Payne 2. Når jeg skal installere det så kommer det følgende feilmelding. "

Component: Main

File group: Main

File: E:\data2.cab

Error: Data error (cyclic redundancy check).

Fatter ikke hva det kan være, hvis noen i det hele tatt har et lite tips om hva det kan være så for guds skyld si det :cry:

Ps: Det gikk ann å installere Max Payne 1. Men det klikket hver gang jeg prøvde å loade det (starte new game). Fikk aldri spilt det på min maskin :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I og med at du sier at det funker på 2 andre maskiner, begynner jeg å tro at det kan være RAMen din som er defekt. Dersom det er feil på en minnebrikke kan det forårsake CRC feil når man kopierer store filer, feks CAB filer.

Mitt råd er derfor å enten prøve med andre minnebrikker, evt ta ut en og en til du isolerer hvor feilen er. Ellers finnes det rikelig med minne-test programmer man kan laste ned, feks "mesmtest" http://www.memtest86.com/

rk

Lenke til kommentar

Det er uten tvil CD-romspilleren. Da jeg skulle installere Broken Sword TSD, prøvde jeg først med den "eldre" DVD-romspilleren min. Med den fikk jeg to feilmeldinger før installasjonen ble avbrutt. Så prøvde jeg med brenneren min. Da gikk det uten problemer. :thumbup:

EDIT: Ja, det var en original-CD.

Endret av nkrystad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...