mad2003 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 En eller annen venn av meg har klart å instalere nude patch mens han lånte xboxen men nekter å si hvordan jeg får den bort:( kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Få den bort!? Hvorfor vil du ha den BORT!? Herre... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 En eller annen venn av meg har klart å instalere nude patch mens han lånte xboxen men nekter å si hvordan jeg får den bort:( kan noen hjelpe meg? Bank vettet ut av kompisen din til han sier hvordan! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Få den bort!? Hvorfor vil du ha den BORT!? Herre... Kanskje fordi hele poenget med spillet faller bort med patchen aktivert? Det er ikke alle som sitter og onanerer til polygoner som ser ut som nakne jenter, heldigvis. Endret 22. februar 2004 av Pastor Lorentzen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvorfor vil du ha den BORT!? Fordi ordene "ynkelig" og "patetisk" dukker opp når man spiller spill med nude-patch? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 "Spillet" suger nå uansett da... Noe må det da brukes til? Lenke til kommentar
tåa Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Kanskje fordi hele poenget med spillet faller bort med patchen aktivert? Egentlig så forsterker det vel poenget. Trodde du Tecmo ønsket å lage et godt stradvolleyballspill? Mitt tips er rett og slett å selge skiten. Bare se etter en fjortenåring, og ta 850,- kr for det. Skulle ikke bli noe problem. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det rare med DOAXBV er at alle jenter jeg har vist spillet til har vært skikkelig skeptiske, men så har de spilt det litt, og så sitter de plutselig i tre timer og kjøpe bikinier og hatter, sender gaver til andre jenter, og prøver å bli venner med forskjellige karakterer for å teame opp til laget sitt. DOAXBV er et vennskapsspill og samlespill. Det minner mer om Animal Crossing med bikini-jenter enn et tradisjonelt sportsspill. Originalt, kreativt og avslappende. Tommel opp fra pastoren. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Kanskje fordi hele poenget med spillet faller bort med patchen aktivert? Egentlig så forsterker det vel poenget. Trodde du Tecmo ønsket å lage et godt stradvolleyballspill? Mitt tips er rett og slett å selge skiten. Bare se etter en fjortenåring, og ta 850,- kr for det. Skulle ikke bli noe problem. Enig med deg. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 For å få på klærne igjen må du bytte ut noen filer. Jeg regner med at du har lagt inn spillet på harddisken. Det enkleste er å legge spillet inn på harddisken igjen på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå