Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 jeg skal laste ned noe via dcc på IRC (det er ikke snakk om ulovlige ting). Jeg bruker irc klienten BitchX. men jeg får denne meldingen her *** You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer. (30 seconds remaining until timeout noen som har erfaring med BitchX som vet hvordan jeg kan unngå denne? på forhånd takk. Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Kommer vel av at noen prøver å sende deg noe, og du har ikke tatt i mot. I irssi er kommadoen /dcc get nick Regner med at den er ganske lik i BitchX. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 går ann å få opp et vindu ogås tror jeg (rot litt rundt på menyene der) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 I irssi er kommadoenCODE /dcc get nick Regner med at den er ganske lik i BitchX. takk. det virket supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå