jflusund Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvilket programmeringsspråk er enklest å bruke hvis jeg skal lage et simpelt forum, med bare overskrift og tekst, uten "tråder", mer som en oppslagstavle, der hvert innlegg blir vist inni en td? Takknemlig for alle tips... Lenke til kommentar
moesen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvilket programmeringsspråk er enklest å bruke hvis jeg skal lage et simpelt forum, med bare overskrift og tekst, uten "tråder", mer som en oppslagstavle, der hvert innlegg blir vist inni en td? Takknemlig for alle tips... html eller php... Skal du bare ha en rute med topic og skrift i? Lenke til kommentar
jflusund Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Ja, kan jeg gjøre det med bare html?? Lenke til kommentar
moesen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ja, kan jeg gjøre det med bare html?? Klart det!! Lenke til kommentar
moesen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <title></title> </head> <body><center><h3>Overskift!</h3> <table width="87%" border="1" bgcolor="#FFFFFF" bordercolor="#000000"> <tr> <td bgcolor="#999999" bordercolor="#000000"> <p><font face="Courier New, Courier, mono" color="#0000FF">eksempel blablabla<br> eksempel <br> Eksempel<br> blablablabla<br> text text oppslagstavle<br> blablablab bla bla bla bla<br> masse text :p<br> </font></p> </td> </tr> </table> </center> </body> </html> Prøv den koden og se hva du synes... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 tror nok man må innom php eller asp og satse på å lagre data i tekst fil eller db... ellers er det jo ikke lett å huske verdier Lenke til kommentar
jflusund Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Den koden er jo bare for å lage en table Jeg skal lage et forum, men et mindre komplisert ett. Prøver å finne en god tutorial... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Finn en tutorial på guestbooks så er du på god vei php & MySQL gjør susen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå