Ny i gamet Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Egentlig det topic sier... Til dere som har kjøpt\spilt Final Fantasy X-2, hva synes dere? Er magien fra forgjengeren til stede? ##Topic bare endret en smule for å fjerne forkortelse for dem av oss som ikke vet hva FF-X2 står for - Blib## Endret 22. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Shadow_killer Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 ff x-2 er bare dritrått spill da!!!!!!!! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Er magien fra forgjengeren til stede? Forgjengerene vil jeg si Men ellers har jeg ikke spilt spillet, men en kammrat har gjort det, og selv om han synes kanskje det var litt vel femenint (klær,løping,lyder) så var det apsolutt underholdningsværdig, og et solid spill.. Ikke noen FF avviker med andre ord! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Får det i morra, gleder meg sinnsykt! Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Får det i morra, gleder meg sinnsykt! Den følelsen har jeg hatt helt siden det ble klart at det skulle komme en oppfølger! Endelig kom det! Lenke til kommentar
TRS Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Får det i morra, gleder meg sinnsykt! bestilte du det eller er det kommet i norske butikker? evt hvor bestilte du det? Som Final Fantasy fan (ikke hardcore fan da) så føler jeg det er min plikt og bestille det hvis det ikke er kommet til Norge enda Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det er kommet til Norge. Elkøp selger det for 499kr. Lenke til kommentar
CalaZ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) joda synes det er ganske bra. Litt annerledes da.... litt femi ja... klær og dansing og sånt men det har mye av ff magien tilstede. løp å kjøp! Endret 29. februar 2004 av CalaZ Lenke til kommentar
falut Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Sitter å spiller FFX akkurat nå... Vet ikke helt om jeg skal kjøpe meg FFX-2... får se.. Liker FFX veldig godt da.. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg spiller faktisk FFX parallelt med X-2 akkurat nå Begge er kvalitetsspill, og liker du X bør du ABSOLUTT kjøpe X-2! Lenke til kommentar
KnightJoker Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Final Fantasy X er et av de beste spillene til ps2. Da jeg kjøpte spillet klarte jeg rett og slett ikke å legge det fra meg, og jeg anbefaler spillet til alle som ikke har prøvd det. Nå har jeg kjøpt X-2 men det virket litt rart i starten. Grunnen er at fighte metoden er litt anderledes. Men etter å ha kommet godt igang med spillet, og lært meg alt som er nytt, er FFX2 nesten like bra som FFX. Så løp å kjøp. Lenke til kommentar
Ava1on` Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Musikken sug så hardt i FFX2, eg savner den gode musikken fra FFX og FFIX. Har ikke spelt så velig mykje FFX2, men eg har fått intrykk at det er eit spel som er laga for "kommers"-fjortissane. Bare meg eller er det litt Charlies Angels wannabe i begynnelsen ? Edit: Skriveleif Endret 7. mars 2004 av Ava1on` Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Musikken sug så hardt i FFX2, eg savner den gode musikken fra FFX og FFIX.Har ikke spelt så velig mykje FFX2, men eg har fått intrykk at det er eit spel som er laga for "kommers"-fjortissane. Bare meg eller er det litt Charlies Angels wannabe i begynnelsen ? Edit: Skriveleif Jepp, musikken er ikke mye å skryte av akkurat, og spillet er litt jentete, MEN det er allikevel et veldig bra spill. Lenke til kommentar
Ava1on` Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det er det eg håper på, for eg har nemlig ikkje spelt så mykje enda Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Spilt langt, Elyas? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ikke så veldig egentlig, men det har allerede begynt å bli tøft. Begynnelsen av chapter 3. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har spilt raskt gjennom, er på chapter 5 på den ene saven, mens jeg begynte på nytt sammen med noen andre (jeg spiller ffx-2 sammen med venner, og siden jeg har to sider med venner som ikke går sammen, må det bli på den måten ) Jeg synes spillet er rimelig fantastisk, selv om det mangler litt av den melankolske stemningen som fantes i ffx, og som også gjorde det til muligens det beste spillet ever for min del... Håper i det aller lengste på en happy ending av ffx-2, siden slutten på X var så trist... Lenke til kommentar
Ava1on` Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 På slutten av FFX var det like før eg kjente tårene kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå