Releazme Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 er det mulig å få transfer vinduet i Opera til åpne seg i bakgrunnen når man starter en download, istedet for at det åpner seg "foran" de andre vinduene? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Veit ikje heilt. Er 1 dag fersk me opera så kan ikke nokka om det Vet noen hvordan man setter to sider på et skjermbilde? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Veit ikje heilt. Er 1 dag fersk me opera så kan ikke nokka om det Vet noen hvordan man setter to sider på et skjermbilde? F6 når du har begge vinduene opp, ett bak den andre. Men dette kalles trådkapring og er et neinei Poster forresten bare her slik at jeg også får den opp under "Mine innlegg" slk at jeg kan enkelt sjekke den senere da jegogså er meget interresert samt advare mot trådkapring . Skal også ta en tur til Opera sine forums og spørre der, kanskje vi får noe vettugt svar. Flyttes forresten til rett kategori Endret 22. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Veit ikje heilt. Er 1 dag fersk me opera så kan ikke nokka om det Vet noen hvordan man setter to sider på et skjermbilde? Shift-F6, eller Vindu -> Side om side. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Du kan åpne transfer-vinduet manuelt via Window. Gå på View og ta vekk haka. Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 vet at jeg kan det, men det blir nesten mer stress enn å få vinduet opp automatisk. poenget er at jeg vil ha muligheten til å gå inn og sjekke nedlastningsfart og sånn i transfer vinduet, men vil ikke at vinduet skal komme og forstyrre meg med det jeg jobber med der og da i opera... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Var noen på Operaforumet som sa at det ville løse seg med Preview2 av Opera 7.5, men det gjorde det ikke. Eneste forskjell er at Transfer-vinduet ikke kommer opp som default når du starter en download :/ Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 ja, jeg vet...prøvde også 7.5 p2... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Dette er den eneste grunnen til at jeg ikke liker opera, nedlastningene. Av en eller annen grunn virker det som om de går tregere. Kunne ikke dy meg så nå lastet jeg ned Opera og kjøpte registrering Browseren fungerer utmerket men tror nok jeg skal bruke DAP. Endret 22. februar 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Dette er den eneste grunnen til at jeg ikke liker opera, nedlastningene. Av en eller annen grunn virker det som om de går tregere. Heh, her føler jeg det går motsatt. Også har du jo noe så ENORMT mye bedre kontroll over nedlastningene! Hvis du er opptatt av hastighet ville jeg nå heller ha lastet ned et nedlastningsprogram som Download Accelerator og brukt det til nedlastninger. Da hadde du alltid fått maksimal hastighet SAMT alle featurene til Opera Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Norsk Opera: I overføringsvinduet, fjern haken på vis->vis vindu ved overføring. Hurtigtast til overføringsvinduet er CTRL+ALT+T. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Norsk Opera: I overføringsvinduet, fjern haken på vis->vis vindu ved overføring. Hurtigtast til overføringsvinduet er CTRL+ALT+T. Det er ikke hva vi søker. Vi VIL at vinduet skal åpnes, men i bakgrunnen Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg synes det fungerer glimrende å gjøre som RikkyRally sier og samtidig ha "Transfers" som et "panel" øverst i hotlist. Da starter nedlastinger uten å forstyrre og jeg kan lett få de som en liste på venstre side ved behov. Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg synes det fungerer glimrende å gjøre som RikkyRally sier og samtidig ha "Transfers" som et "panel" øverst i hotlist. Da starter nedlastinger uten å forstyrre og jeg kan lett få de som en liste på venstre side ved behov. Denne lønsingen er ikke noe særlig hvis en bruker opera i full screen mode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå