HamiltonII Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Jeg vet ikke om jeg poster dette i rett kategori,den kunne kanskje vært under webshoperfaringer men jeg satser på at den passer bedre her. Dere har en butikk i webshopguiden,Ultra Data,denne butikken har på førstesiden siden sin,sitat:"Vi selger kun direkte i butikken vår - Prisene er samme som Dere ser her ! ",dette kan vel da ikke regnes som en webshop? Og på toppen av de hele ligger den ganske langt oppe når det gjelder erfaring,dette får ikke jeg helt til å høre sammen... Edit:Dette gjelder også Flexi Data,dette er jo ikke webshoper selvom de har hjemme sider.. Endret 22. februar 2004 av HamiltonII Lenke til kommentar
lodott Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Dette kan jo selvfølgelig diskuteres.. Jeg synes i allefall at Flexi Data ikke må fjernes. Det er to grunner til dette: 1. Man kan ikke dra ned på Flexi Data og så bare kjøpe varen. Den må bestilles da de ikke har særlig stort lager. 2. Pris/servicemessig er Flexi Data så bra at det ville rett og slett bare bli feil. Men nå er jo jeg bergenser da.. EDIT: Ultradata kan jo absolutt diskuteres da de siden deres ikke akkurat ser ut til å være oppdatert heller.. Endret 22. februar 2004 av lodott Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Synes at en web shop burde vært et must, men dette er d ikke jeg som styrer, men HW Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg skal vel si meg enig med at Flexi Data kanskje bør være med,men at ultra data er med og er så høyt oppe på listen virker merkelig synes jeg.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 1. Man kan ikke dra ned på Flexi Data og så bare kjøpe varen. Den må bestilles da de ikke har særlig stort lager. 2. Pris/servicemessig er Flexi Data så bra at det ville rett og slett bare bli feil. Men nå er jo jeg bergenser da.. Det andre argumentet ditt er ikke verd mye imo. Det kan ikke gjøres forskjell på butikker bare fordi noen mener de yter god service og prisnivå! Men det med at varene faktisk bestilles via internett derimot er absolutt et poeng. Flexi-Data er jo faktisk en webshop selv om de ikke sender med posten. Kjøpet skjer på internett. Så får man heller diskutere om det skal være et krav at butikkene sender til hele Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå