smurfine Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 har fortsatt et problem med koden min. Har en hel tabell inni en celle som jeg vil flytte opp til til toppen av cella. Tabellen midtstiller seg. Dvs. det er et åpent mellomrom på toppen og bunnen. Vil flytte tabellen opp slik at det er tetta igjen på toppen, men åpent på bunnen. Trodde koden var valign="top", men det funka ikke. noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Forstår jeg deg riktig? <table><tr><td valign="top"><table>Tabell på toppen</table></td></tr></table> Og det fungerer ikke? Vel, det skal det... Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Forstår jeg deg riktig? <table><tr><td valign="top"><table>Tabell på toppen</table></td></tr></table> Og det fungerer ikke? Vel, det skal det... Hey hey, husk at hver gang du skriver <table> så MÅ du ha med deg <tr><td> Ikke bare <table> som jeg ser her. Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 ja men skal man skrive valgin="top" i hver <td> da? eller holder det å skrive det i den første? Kan man ikke definere det i <table>? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) nei, det må dessverre defineres for hver td. Enda en god grunn til å gå over til css baser layout Velkommen til forumet forresten Endret 22. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå