Xedge Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Noen som har hørt noe om når 'GTA4' kommer? Hva blir det og hete i allefall? Haar hørt rykter om Sand Andreas....? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Når den ny PS kommer ut.... Trur eg det var leit på www.itavisen.no ... Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Husker ik hva det skulle hete, men skulle vist komme 4.november. Men dette kan jo forandre seg... Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Vitsen med 2 tråder om det samme var hva? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=210722 Endret 22. februar 2004 av Outlook Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ser man dette ja. Denne her er postet i rett kategori mens den andre i feil. MEn denne her ble postet 40min etter den andre. Skal jeg stenge begge, en for feilpost og en for dobbeltpost eller skal jeg flytte den andre og stenge denne? Eller stenge den første og la dere fortsette her? Uff, livets kvaler. Ellemelle deg fortelle... Siden du har fått svar på spøsmålet ditt uansett stenger jeg begge og håper at du lærer noe av dette til neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg