Gå til innhold

Comand & Conquer

Anbefalte innlegg

Noen som vet om C&C kommer med noen nye strategispill?

Digger å spille strategi spillene til C&C..

Favorit er Yuri`s Revenge og Red Alert 2...

Generals er også et bra alternativ...

kjempe gode spill.. Mener det har noe å si at grafikken er silk den er i disse spillene (bortsett fra Yuri).. alle bygningene og tanksene ser ut som de er "normale"...

Vert konge om det kom et Red Alert 3 eller noe lignende... :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg går og drømmer om eit Red Alert 3 sjølv og, men siden EA tok over hadde det sikkert blitt dårlig uansett :(

Yuri's Revenge er mitt favoritt RTS og C&C Renegade er\var favoritt FPS. Modifikasjonen Balance of Power av Cannis Rabidus til YR er forresten veldig bra.

Lenke til kommentar

Generals duger, men jeg hater dem for at de kverka den gode gamle C&C-ånden (som også smitta over på Emperor: Battle for Dune) som lå i filmene i spillet. Generals har absolutt ikke noe sjel I DET HELE TATT, det er bare nok et RTS stappa med eyecandy, med en helt ubrukelig nettkoding (noe som ikke duger når det både sikter på nettspill og er ekstremt tafatt i singleplayer).

Lenke til kommentar
C & C er ikke ut. Zero Hour ble laget av EA, og det er et C & C game right?

Vel, de lager jo Lord of the Rings - Battle for Middle Earth nå da, ser ut til å bli ca VERDENS BESTE GAME ever!!!! :thumbs:

Westwood er ut da... de som har laget C&C.... Kan jo ende at kommer flere men tviler :roll:

Lenke til kommentar

neh, Tiberian Twilight (C&C3) kommer vi ikke til å se :cry:

og at generals duger? det gjør ike det engang, er det desidert verste C&C spillet som er lagt, EA pacific burde aldri fått lov å prøve seg og EA skulle ALDRI ha rørt Westwood (RIP)

neh, gi meg Tiberian Dawn (IKKE gold versjonen) så skal jeg vise deg et RTS spill med klasse (imho) :D

/dC

Lenke til kommentar
og at generals duger? det gjør ike det engang, er det desidert verste C&C spillet som er lagt, EA pacific burde aldri fått lov å prøve seg og EA skulle ALDRI ha rørt Westwood (RIP)

Tror det jeg prøvde å si var at Generals som RTS duger helt greit, det har en fin grafikkmotor - som dessverre legges i bakken av nettkodinga til spillet. Generals som C&C-spill derimot er ikke akseptabelt i det hele tatt. Det skulle rett og slett ikke fått ha navnet Command & Conquer i seg.

Lenke til kommentar

Det spillet jeg har spillt mest i mitt liv er nok Yuri ja :love:

VELDIG genialt spill etter min mening, men jeg syntes at Generals ødela litt! Yuri var mye bedre, men selvsagt er det en lang vei fra Yuri til Generals da...

Kunne tenkt meg å spille litt Yuri igjen, men aner ikke hvor install CDen har gjort av seg :(

Lenke til kommentar

Orginale C&C, C&C Red Alert, C&C Tiberian Sun. Dette er spill av klasse, men RA2, og nyere har jeg ikke lyst til å spille engang. Disse er ingenting i forhold til f.eks RA 1.

Mimre: Tesla towers, mamuth tanks, V2, spyplane, iron curtain og nuke mens hellmarch, mud, face the enemy osv spiller i bakgrunnen. :)

Husker dere den "chronoballen" som noen ganger kom i skirmish/multiplayer.

Og filmene mellom missionene. :wow: Vi snakker 3-400 MHz dagene og dette spillet dro opp filmer som fortsatt kan regnes som av bra kvalitet. F.eks når Tanya spytter han russeren i fjeset.

Lenke til kommentar

de 3 beste RTS som er laget til nå er:

1: Red Alert med Aftermath pakken

2: Starcraft med Broodwar pakken

3: Red Alert 2 (er like bra med som uten Yuri's Revenge)

Edit:

NOEN som vet hvordan man får Red Alert til å kjøre på Win2k?

Endret av Dimm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...