PlatinumFlyer Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Rasisme rasisme. Kan dere ikke si noe positivt om amerikanere? Hvor er det eneste sanne demokratiet i verden? Er redd vi IKKE snakker om Russland. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 nå må vi se å få slutt på denne hetsen mot amerikanere. USA ruler! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg er ikke noe USA motstander, men dette var da RIMELIG teit ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Rasisme rasisme. Kan dere ikke si noe positivt om amerikanere? Hvor er det eneste sanne demokratiet i verden? Er redd vi IKKE snakker om Russland. hm... positivt.. den store hæren deres kan beskytte oss.. de kjøper olje.. ehh.. zippolighter.. hm... jo en terror aksjon går heller mot USA enn mor Norge.. osv.osv.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Alle amerikanere sørger over keiko. Alle i usa er rare. Eg hater generalisering! Dere som ikke har vært i usa burde ikke slenge så mye med leppen. Seff hører vi kun om all dritten og rare greiene fra usa. Det kommer aldri noe normalt fra usa på nyhetene så da bare generaliserer alle amerikanerne. Usa er ett j*vla stor land og seff vil det foregå mye rart i landet. Jækla mye rart som skjer i europa også. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 nice one ZkedaR Det er sant å Bra med USA... Coca Cola Company Zippo ja De har da selvtillit nok da... Denne posten tok nesten 10 min å skrive, kommer ikke på noe særlig mer positivt... Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hvis jeg ikke husker helt feil var Norge ganske involvert i denne saken også. Keioko var på nyhetene ganske ofte, det ble jo holdt minnestund for dyret her i Norge også(ikke bare av barnehagene som la ned et minnesmerke)! USA er et stort land som det ble nevnt tidligere, det er veldig mange "normale" amerikanere, men nyheter og slikt drar jo fram de verste eksemplene. Vel har USA mye dårlige sider ved seg, men det hadde norge også hatt med samme innbyggertall(kanskje) Men det er en annen diskusjon. Litt morsomt å se de som skriver "vondt" om USA her, med tanke på at det norske samfunn er til de grader påvirket/inspirert av amerikanerne! Jeg kunne funnet mange negative sider med Norge også, så å kamme alle amerikanere over en kam, synes jeg blir for dumt. PS: Det er ikke alle amerikanere som er som Bush(heldigvis) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Rasisme rasisme. Kan dere ikke si noe positivt om amerikanere? Hvor er det eneste sanne demokratiet i verden? Er redd vi IKKE snakker om Russland. Tid ble Amerikanere en egen rase? Det blir for drøyt å kalle dette for rasisme. Heller generalisering og fordommer mot Amerikanere. Som folk har nevnt før meg er det nok av normale folk i USA. De flirer sikkert av denne saken, slik som vi gjør. rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag, men brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv. Det blir gjort narr av den amerikanske kulturen, en svært liten del av den. Det er snakk om 700 mennesker. Tror ikke folk er ute etter å forfølge og undertrykke dem. Endret 23. februar 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå