Buddah Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 VG Er det virkelig mulig? -Keiko var ikke som oss, men likevel var han en av oss, sa Thomas Chatterton, dyrlegeprest, under minnestunden. Amerikanere er og blir amerikanere... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 nå må vi se å få slutt på denne hetsen mot amerikanere. Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) nå må vi se å få slutt på denne hetsen mot amerikanere. De bygger jo opp til det selv da... Ærlig talt.. Endret 21. februar 2004 av Buddah Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 nå må vi se å få slutt på denne hetsen mot amerikanere. du kan prøve alt du vil .. det vil ALDRI skje .. så lenge de fortsetter med den latterlige stilen de drar .. så vil vi gjøre narr av de .. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 nå må vi se å få slutt på denne hetsen mot amerikanere. du kan prøve alt du vil .. det vil ALDRI skje .. så lenge de fortsetter med den latterlige stilen de drar .. så vil vi gjøre narr av de .. Rapportert! Hadde jeg skrevet at pakistanere har dårlig stil med latterlige gullkjeder, da ville man ikke vært snare med å kalle meg rasist. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 skjønte ikke helt de to siste inleggene.. uansett mener jeg at man er alt for rask til å skrike ut rasist eller noe lignende... selv tror jeg ikke at amerikanerne er dumme, bare ******* rasistiske, men ledelsen i amerika er noen idioter.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 nå må vi se å få slutt på denne hetsen mot amerikanere. USA ruler! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Må dere roe dere med det tullet om rasisme her, hold dere til topic og ikke kom med fullt av idiotiske kommentarer som omhandler helt andre ting / personer. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 De amerikanerne, de amerikanerne. De slutter aldri å overraske Blod og gørr og splatting på film er bare gøy, og de går gjerne til krig, men når en halv pupp vises på tv i noen sekunder, MED stjerne over nippelen, DA blir det oppstyr og barna gråter og folk blir forbanna.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Akkurat dette bildet her minner meg om sånne gudstjenester hvor alle er enten utrolig engasjert eller ufattelig nedfor for et eller annet jeg ikke skjønner døyten av. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Vi må snart forstå at amerikanerene stå oss likke fjernt som de fleste fra østen. De er umulige å tolke. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 nå må vi se å få slutt på denne hetsen mot amerikanere. du kan prøve alt du vil .. det vil ALDRI skje .. så lenge de fortsetter med den latterlige stilen de drar .. så vil vi gjøre narr av de .. Rapportert! Hadde jeg skrevet at pakistanere har dårlig stil med latterlige gullkjeder, da ville man ikke vært snare med å kalle meg rasist. 'latterlige' gullkjeder er jo en amerikansk 'oppfinnelse'! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 nå må vi se å få slutt på denne hetsen mot amerikanere. du kan prøve alt du vil .. det vil ALDRI skje .. så lenge de fortsetter med den latterlige stilen de drar .. så vil vi gjøre narr av de .. Rapportert! Hadde jeg skrevet at pakistanere har dårlig stil med latterlige gullkjeder, da ville man ikke vært snare med å kalle meg rasist. 'latterlige' gullkjeder er jo en amerikansk 'oppfinnelse'! BLING BLING!! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 -Keiko var ikke som oss, men likevel var han en av oss, sa Thomas Chatterton, dyrlegeprest, under minnestunden. Wut the phøkk? Dyrlegeprest? Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hahahahahahaha!! Oh, you'r serious? Let me laugh even harder! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 seriøst, det blir for dumt, men det er jo amerikanere Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) seriøst, det blir for dumt, men det er jo amerikanere "We are the greatest nation on earth" Meine assen Endret 23. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
kag Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Det jeg synes er mest irriterende med statene (siden vi er så inne på det nå) - er hvordan de snakker om seg selv. Som om de var det eneste 'free world country' i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå