T.F.T Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg refererer til denne tråden siden jeg og lurer på det å sette opp ventriloserver. Kan man gjøre det selv? Koster det? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Så vidt jeg forstår kan man gjøre det selv helt gratis. http://www.ventrilo.com/setup.php#Server_Installing Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er helt gratis. Og ja du kan gjøre det selv. En liten unge på 3 år... okei.. Det står allt du trenger å vite i readme fila. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Er Ventrilo er prateprogram ala Skype, kobler til hverandre og snakker i vei? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Eiriksen: har aldri hørt om Skype men med ventrilo kan man bare koble til samme kanal eller server og alle hører hva alle sier. er det noen krav til rask linje? har telenor 704/128 : ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå