Kebab GUD Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Må bare spørre. Vi skal muligens bygge nytt hus nå og alle "ferdig" husene fra div firma passer liksom ikke helt. så da lurere jeg på hvor mye ca et Arkitekt tegnet hus (spesial laget altså) koster ? da snakker jeg om ca hvor mye mer ca .. PS: for dere fra vestfold så blir det muligens Thorøya neste .. med utsikt over vannet Lenke til kommentar
Mira Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Et arkitekttegnet hus koster nok en god slant mer ja.... Vi bygde på huset for to år siden, har bygd på to etasjer, hver på 45 kvadratmeter. Det kom på 1,5 mil Det var arkitekttegnet.... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hva med å tegne skisser selv, og så få en arkitekt til å "videre-utvikle" dem.. kanskje det blir litt billigere enn et arkitekt tegnet hus tegningene fra bunnen av.. (vanskelig setning..) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 næææ .. lurer på om jeg skal innom et arkitekt firma på veg hjem fra jobb på mandag Lenke til kommentar
Mira Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er jo ikke formen på huset som gjør det vanskelig å tegne, er jo alle løsningene inne i huset. prøv selv... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 noen ganger begge deler.. kommer jo an på hva man ønsker seg.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 det er mye som skal planlegges, først selve bygget, så åssen ledninger å alt surret skal gå.. drivi å planlagt strøm nett på skolen et par ganger.. elektro gk riktinok så mindre avangsert er det, men prinsippet er vel mye det samme.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Er elektrikker da .. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Må bare spørre. Vi skal muligens bygge nytt hus nå og alle "ferdig" husene fra div firma passer liksom ikke helt. så da lurere jeg på hvor mye ca et Arkitekt tegnet hus (spesial laget altså) koster ? da snakker jeg om ca hvor mye mer ca .. PS: for dere fra vestfold så blir det muligens Thorøya neste .. med utsikt over vannet Et veldig viktig råd: Ha konkrete planer for hvordan huset bør være, hvilke rom som bør være med og om det skal være mange vinduer. Tegn gjerne en skisse over hvordan du tenker deg at huset skal være. Det gjorde vi når måtte ha et påbygg, arkitekten endret ikke så mye. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 men hoved saken gjenstår .. hvor mye MER koster det ca .. Mira hjalp litt .. men ikke så ekstremt mye .. vi får nemlig huset billigere osv Lenke til kommentar
Mira Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 vil nok tippe på at et arkitekttegnet hus koster ca 25% mer enn et ferdighus fra f.eks Block-wathne (eller hvordan det nå enn skrives) Mira hjalp litt .. men ikke så ekstremt mye .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå