Gå til innhold

Siste Ordet 4


bjaa

Anbefalte innlegg

Hei

 

I tilfelle at forumet skal konverteres igjen, så har jeg kommet dere i forkjøpet ved å lage So4. Ved en eventuell forum konvertering så vil da sannsynlighvis enten So3 eller So4 overleve konverteringen. Dermed vil alle parter bli lykkelige :yes:

 

Så da lar jeg ballen rulle, siste ord er ikke sagt :wow:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje vi bør starte å "konvertere" So3 over hitt like godt?

 

Det vil si at vi quoter alle innleggene våres i denne tråden.

 

Morn Folkens!

 

Jeg hadde mine tvil til morgen idag når jeg skrev forum.hardware.no i nettleseren min, men jaggu ****** gikk det :)

 

Får nesten gratulere dere ellerno :D

Lenke til kommentar

Bedre føre var en etter snar...

 

 

 

Jeeeeeeee!

 

Endelig nytt forum, ganske stilfullt var det også! (litt tregt nå kanskje, mne det er det sikkert en grunn til) Uansett! SO3 det er bare litt FOR sexy med ny SO nå :) /me skal ut å skate litt på rådhusplassen nå :)

Tja, er greit med litt forandring ja :)

 

Men det virker som om det er litt ustabilt nå da...til tider kommer og går, og url'er som kommer og går også :p

 

Men hvorfor skal du ut å skate a? Er det ikke kaldt ute da?

 

Mora mi måtte jo ta bussen til arendal igår, for hun hadde ikke piggdett :lol:

Lenke til kommentar

Min første i SO3

 

 

 

Jeg synes postene er så innigranskausen "Store" jeg iforhold til

"the great old forum"

 

Men men.. Det kommer vel no bedre skins og slikt..

 

noen som har fått det til å funke i mozilla ennå ? Menyen min er fortsatt ødelagt.

 

Hm.. hvordan er det med sensuren nå ?

 

****** i ######

 

Lol.. Flere sensur tegn enn det er bokstaver :p

Lenke til kommentar
Hei

 

I tilfelle at forumet skal konverteres igjen, så har jeg kommet dere i forkjøpet ved å lage So4. Ved en eventuell forum konvertering så vil da sannsynlighvis enten So3 eller So4 overleve konverteringen. Dermed vil alle parter bli lykkelige :yes:

 

Så da lar jeg ballen rulle, siste ord er ikke sagt :wow:

Sånn at dere slipper å vente 4 sekkunder før noen lager en ny tråd hvis so3 blir borte? Ja det hadde jo vært tragisk :ermm:

Lenke til kommentar
Hei

 

I tilfelle at forumet skal konverteres igjen, så har jeg kommet dere i forkjøpet ved å lage So4. Ved en eventuell forum konvertering så vil da sannsynlighvis enten So3 eller So4 overleve konverteringen. Dermed vil alle parter bli lykkelige :yes:

 

Så da lar jeg ballen rulle, siste ord er ikke sagt :wow:

Sånn at dere slipper å vente 4 sekkunder før noen lager en ny tråd hvis so3 blir borte? Ja det hadde jo vært tragisk :ermm:

Du er ikke gammal nok til å skjønne det du ser jeg.

Dette er en manuell backup av SO3.

Get it ?

 

Ikke ?.. Tenkte meg det..

Prøver å forklare det litt bedre.

 

Dette er en manuell backup av SO3.

 

Jeg gjentar : Dette er en manuell backup av SO3

Endret av atticus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...