bjaa Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei I tilfelle at forumet skal konverteres igjen, så har jeg kommet dere i forkjøpet ved å lage So4. Ved en eventuell forum konvertering så vil da sannsynlighvis enten So3 eller So4 overleve konverteringen. Dermed vil alle parter bli lykkelige Så da lar jeg ballen rulle, siste ord er ikke sagt Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Nice. Veldig smart løsning. Lurer på hvor du fikk den iden fra.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Teit. EDIT: Ultrateit. Endret 21. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Kanskje vi bør starte å "konvertere" So3 over hitt like godt? Det vil si at vi quoter alle innleggene våres i denne tråden. Morn Folkens! Jeg hadde mine tvil til morgen idag når jeg skrev forum.hardware.no i nettleseren min, men jaggu ****** gikk det Får nesten gratulere dere ellerno Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Teit. EDIT: Ultrateit. Du syns bare det var teit fordi du må quote så mye siden du har skrevet så mye i SO3 du. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 ikke si de skal fucke forumet igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Teit. EDIT: Ultrateit. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 De skal fucke forumet igjen. Haha jeg sa det !.. Lettere sagt. Jeg skrev det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 HAHA! En gedigen manuell-backup? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 lets FUCK the forums toppene .. de are kødding with us! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Bedre føre var en etter snar... Jeeeeeeee! Endelig nytt forum, ganske stilfullt var det også! (litt tregt nå kanskje, mne det er det sikkert en grunn til) Uansett! SO3 det er bare litt FOR sexy med ny SO nå /me skal ut å skate litt på rådhusplassen nå Tja, er greit med litt forandring ja Men det virker som om det er litt ustabilt nå da...til tider kommer og går, og url'er som kommer og går også Men hvorfor skal du ut å skate a? Er det ikke kaldt ute da? Mora mi måtte jo ta bussen til arendal igår, for hun hadde ikke piggdett Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Min første i SO3 Jeg synes postene er så innigranskausen "Store" jeg iforhold til"the great old forum" Men men.. Det kommer vel no bedre skins og slikt.. noen som har fått det til å funke i mozilla ennå ? Menyen min er fortsatt ødelagt. Hm.. hvordan er det med sensuren nå ? ****** i ###### Lol.. Flere sensur tegn enn det er bokstaver Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei I tilfelle at forumet skal konverteres igjen, så har jeg kommet dere i forkjøpet ved å lage So4. Ved en eventuell forum konvertering så vil da sannsynlighvis enten So3 eller So4 overleve konverteringen. Dermed vil alle parter bli lykkelige Så da lar jeg ballen rulle, siste ord er ikke sagt Sånn at dere slipper å vente 4 sekkunder før noen lager en ny tråd hvis so3 blir borte? Ja det hadde jo vært tragisk Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Hei I tilfelle at forumet skal konverteres igjen, så har jeg kommet dere i forkjøpet ved å lage So4. Ved en eventuell forum konvertering så vil da sannsynlighvis enten So3 eller So4 overleve konverteringen. Dermed vil alle parter bli lykkelige Så da lar jeg ballen rulle, siste ord er ikke sagt Sånn at dere slipper å vente 4 sekkunder før noen lager en ny tråd hvis so3 blir borte? Ja det hadde jo vært tragisk Du er ikke gammal nok til å skjønne det du ser jeg. Dette er en manuell backup av SO3. Get it ? Ikke ?.. Tenkte meg det.. Prøver å forklare det litt bedre. Dette er en manuell backup av SO3. Jeg gjentar : Dette er en manuell backup av SO3 Endret 21. februar 2004 av atticus Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) I second, third and fjerd that ! atticus ©2003 All rights reserved Endret 21. februar 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Dette er en manuell backup av SO3. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Tenkte at vi kunne ha en ekstra backup i tillegg til denne, så da kom jeg på ide'en om å ta bilde backup. Sjekk Backup siden HER Endret 21. februar 2004 av atticus Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Tenkte at vi kunne ha en ekstra backup i tillegg til denne, så da kom jeg på ide'en om å ta bilde backup. Sjekk Backup siden HER Du vet om "last ned denne tråden" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg