Gå til innhold

Nytt kabinett..fra 500-1000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
selfølgelig vil jeg modde selv!, det er jo det som er morro..har nettop sprayet mitt gamle kabinett, kjøpt til plexi glass og en del katoder/griller så jeg godt igang :thumbup:

det siste kabinettet som du tipset meg er litt dyrt(gidder ikke bruke 2000kr på et kabinett :no: har tenkt på thermaltake Xaser III V1000A til 1400 + 7vifter :thumbs: chieftec kabinettet har jo nesten alle, men med vindu, katoder og griller så blir jo det et kult kabinett.
Lenke til kommentar
AOpen HQ08 ? 274kr på mpx.no ... (har det selv, og det er fint å modde :p )

Balle

JEG ER ENIG! Du får det du kjøper, evt, du får 10x så mye for pengene, jeg driter i aluminium, når pc'n uansett aldri får noe vann på seg, Aluminium er jo greit, men det er de som har muskelr som velger ekte STÅL :D:devil:

Lenke til kommentar

Hei.... var gøy å se noen anbefale mitt relativt nye kabinett --> Aopen H600B . Har modda nylig med bra resultat.

Det medfølger jo en knallbra psu som yter mer enn *på papiret*. Dessuten koster samme psu nesten samme separat som med kabinettet :thumbup:

drit i hva *provoserende* Xedge sier :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hei.... var gøy å se noen anbefale mitt relativt nye kabinett --> Aopen H600B . Har modda nylig med bra resultat.

Det medfølger jo en knallbra psu som yter mer enn *på papiret*. Dessuten koster samme psu nesten samme separat som med kabinettet  :thumbup:

drit i hva *provoserende* Xedge sier :thumbdown:

kan du legge ut bilder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...