nyttprosjekt Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Heisveis. Jeg har lett litt rundt for å finne en grei FAQ for ferskinger i CS. Har noen (sikkert dumme) spm.. Jeg må først kjøpe Half Life for å få key? Mener å ha sett en slik til 99 på FreeRecordShop. Hvor kan dette kjøpes billigst mulig? Så må jeg laste ned fra valve cs 1.6? Steam? Etterhvert må jeg finne servere for å spille? Osv..osv.. Setter pris på om noen kan forklare litt ABC.. -thanx Lenke til kommentar
Allsop musematte Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Ja. Du må først ha Half-Life med en cd-key for å spille CS fordi det er en mod til Half-Life. Du får Half-Life for 99,- på Best Buy serien. Så kan du gå inn på www.counter-strike.net og laste det net. En annen ting du kan gjøre er å kjøpe Half-Life game of the year pakken som inne holder: Half-Life, Blue-Shift (singleplayer i Half-Life universet), Oposing Force (også singlepl) og Counter-Strike med egen cd-key. Hvis du bare skal spille CS. Kjøp Half-Life for seg selv. Så. Etter at du har installert CS. Gå inn på det. Velg multiplayer-> internet -> velg en bra server og spill!!!! Det er ikke no prob. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Bra newbie guide finnes på csNation Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Half Life kan lastes ned gjennom steam! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå