torstein_a Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har akkurat oppgradert pcen min og tror at det er litt lite kald luft inne i den. Må jeg skaffe meg nytt kabinett (stort et) med god ventilasjon?? Jeg får sånn advarsel at "pcen skrur seg av om 1min, 59sek osv. Har noen et stort kabinett til meg som jeg kan kjøpe billig som har plass til mange vifter (det kunne godt ha følgt med også!) og har dere noen vifter?? billig! PS nå har jeg liksom 4-5 vifter som støyer som et helv*** og kabinettdøra er åpen for å få sirkulasjon Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Tror ikke det er kabinettet som er synderen, men Blaster viruset. Du må nok søke litt rundt i forumet så finner du løsningen på problemet. Men hvis du skall ha kabinett uansett vil jeg anbefale Thermaltake. Edit: Blaster Fix Tool Endret 21. februar 2004 av Lurre Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 og du har formatert? Den teller ned sier du, da kan det hende du har fått MSblast på data'n. Det bruker å gjøre slik. Her kan du laste ned FixBlast Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 bare skriv shutdown -a i Kjør, eller Run. Så tar du turen innom WindowsUpdate å fikser alle kritiske probleme. Du må også gjøre som Lurre og Chris88 har sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå