Totenkopf Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Har noen av dere sett denne filmen? Jeg syntes den så ganske morsom ut, og vurderer å kjøpe den, så jeg lurte på om det var noen som kunne anbefale den elns? Endret 21. februar 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Ser ut som en elendig, lavbudsjett filmskolestudent prosjekt spør du meg. Tror ikke det er mye å kaste bort penger på. Hadde den vært "skandaløs" hadde vi nok hørt om den i media for leeeeeeeeenge siden. Den er nok bare skandaløst dårlig. Endret 22. februar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Om du er i tvil om en film du kanskje ønsker å kjøpe, gå til: www.imdb.com og les mannen i gatas mening om filmen. Du finner de fleste filmene som er sluppet der tenker jeg, ihvertfall som er produsert i vesten. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tja vi digga jo Braindead og Bad Taste da vi var mindre gjorde vi ikke så hvorfor itte. Mulig jeg leecher den om den kommer ut på nettet men å betale for no sånt.. tvilsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå