kverna Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Hei! Jeg skal bygge mitt eget kabinett av tre og lurer på noen ting. Kabinettet skal være litt spessielt, Hovedkortet skal ligge og kontaktene skal være ut på høyre siden(sett forfra) Noen ca mål: H: 35-40cm B: 30-40cm D: hovedkortets lengde+ca15cm ------------------------------------------ 1. Hvilken diameter burde jeg bruke? 6mm ? 12mm ? 2. Hvilke type materiale? 3. Bygge ramme eller bare skru platene sammen ? 4. Er det noen problemer med jording? har lite peiling... kom med tips og forslag til andre ting som jeg burde gjøre.. Er dette ett sansynlig prosjekt eller er det bare tull ? Takk! (ps: har noen førsteutkast skisser men ingen steder å legge dem..) Endret 22. februar 2004 av kverna Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 1. Eg brukte 1cm om det var tjukkelse på plater du meinte. 2. Finèrplater. 3. Skru (for hånd) og bruk knekter. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 10mm ja... noen som veit hvor mye de veier per kvadrat ? Men uansett noen som kan laste opp bilder for meg ? Takk Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 tenkte at da fikk jeg det som jeg ville noen som kan legge ut bilder for meg ? Lenke til kommentar
torstein_a Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 kan du legge ut bilde når du er ferdig, det blir sikkert stilig å se på!!!!!!!! LYKKE TIL!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 skal lage worklog.. men har ikke begynnt:) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Bilder: Dårlig kvalitet men man ser sånn ca hva jeg har tenkt: Fronten sånn jeg har tenkt den med 2stk 120 mm vifter og rheobus høyre side, alle kontaktene som pleier være bak... litt sånn jeg tenker meg det ferdige kabinettet (ps: sry dårlige tegne ferdigheter ) Endret 22. februar 2004 av kverna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå