IntelAmdAti Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FUNCLIQ Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kult det Hadde ikke portoen vært så sinnsyk dyr på microplex skulle jeg bestilt... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Fy f..n så bra!!! *lol* UTROLIG hva folk skal bruke de hardt opptjente spenna sine på ass! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hehe,, hadde det vært gratis port hadde jeg kjøpt en pakke Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hahaha, trudde først det var en annen form for glidemiddel Men er bra dette Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Synes funcen er perfekt uten jeg. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hahaha, trudde først det var en annen form for glidemiddel Men er bra dette LOL vet hvordan middel du mente der Uansett er det ikke litt drøyt å ta 95 kroner for en liten beholder glidemiddel pluss frakt 150 spenn Har god nok glid med Icematen min (glass) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Urk, er ikke DETTE god grunn nok til å pirke på betegnelsen DATAmus (og ikke mus) så vet ikke jeg. Men man skal være bra geek for å føle stor nytte av det der, mener nå jeg. "fUnc Anti-Friction Liquid er en vannbasert anifriksjonsvæske som smøres på musemattens overflate for å redusere friskjonen. Resultatet er bedre glid og mindre slitasje på både mus og matte. Levers med svamp og brukerveiledning. Innhold 15 ml." Bare jeg som synes dette høres ut som en kjent (cheesy) gammel lekse i nytt format? (Har sikkert noe å gjøre med at jeg er trøtt, men...) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 JayHem, Egentlig ikke.. Har du skikkelig musematte med glidemiddel, håndleddstøtte, mouse bungee, optisk mus og alle disse sakene så er det veldig stor forskjell enn ifra bordplaten med kulemus. Men, det blir jo dyrt å bruke i lengden. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Waste of money! På kondomeriet får man en halvliter glidemiddel til samme pris, og skal man kun ha en liten flaske koster det 19kr elns.. Skal vedde for at det ville fungert like bra! Endret 22. februar 2004 av lperik Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Waste of money! På kondomeriet får man en halvliter glidemiddel til samme pris, og skal man kun ha en liten flaske koster det 19kr elns.. Skal vedde for at det ville fungert like bra! Vel, glidemiddel er litt... klebelig da. Lenke til kommentar
InToXi Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 For de som har Icemat er ikke dette bra.. det blir en klebelig skit ergo lim! Men hvis du ikke har Icemat funker dette bra! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Vel, glidemiddel er litt... klebelig da. Får bruke et vannbasert merke da, og spytte på matta av og til Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Synes dette hørtes vittig ut jeg. Har nesten litt lyst å teste det ut. Men, hvordan fungerer den sammen med skatez? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Endelig!!! Nå kan jeg ha sex igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå