Gå til innhold

Olympus Camedia C-2100UZ som web kamera?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dette kameraet sjøl, og jeg er veldig fornøyd med det. Det har ingen egen webkamera-funksjon, så vidt jeg veit, men som skarsk sier, så er det bare å koble det til en videoinngang på skjermkortet og du vil ta inn fine bilder.

En liten ting: Det står at det følger med lader. Det stod det på det kameraet jeg kjøpte på ebuy også, men det var ingen lader i den esken. Det var ikke noen plass til det heller, så med mindre det er en egen utgave med lader (i egen eske), tviler jeg på at det er lader slik det står. Søkte på Olympus sine egne sider, men der stod det ingenting om lader ...

Uansett, du får bra ladere for 2-300 kr på Elkjøp. Expert, osv.

[ Denne Melding var redigert av: Razul på 2002-03-19 18:52 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-19 18:45, Razul skrev:

Har dette kameraet sjøl, og jeg er veldig fornøyd med det. Det har ingen egen webkamera-funksjon, så vidt jeg veit, men som skarsk sier, så er det bare å koble det til en videoinngang på skjermkortet og du vil ta inn fine bilder.

En liten ting: Det står at det følger med lader. Det stod det på det kameraet jeg kjøpte på ebuy også, men det var ingen lader i den esken. Det var ikke noen plass til det heller, så med mindre det er en egen utgave med lader (i egen eske), tviler jeg på at det er lader slik det står. Søkte på Olympus sine egne sider, men der stod det ingenting om lader ...

Uansett, du får bra ladere for 2-300 kr på Elkjøp. Expert, osv.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Razul på 2002-03-19 18:52 ]</font>

Eg har kjøpt kamera nuh!

Har tatt noken bilder...

http://home.no.net/rvenes/camera/P3200015.JPG

Det bildet der blei bra synes eg.

Eg fikk med ein lader for 4 batterier, 4 batteri, fjernkontroll, seriell , tvkabel, og usb kabel... hmm var det meir skal tru...

digg kamera syntes eg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...