Gå til innhold

Billig prosjektør på Elkjøp?


Anbefalte innlegg

Jeg fant en Elkjøp-avis i postkassa mi i dag. Det første jeg gjorde var å bla fram til datautstyr... Elkjøp er kjent for å være dyr på denslags sammenlignet med webshoper. DVS produktene de selger passer sikkert bra til far-i-stua som kjøper seg en 16x brenner og en billig scanner og er fornøyd med det. Men noen ganger begynner jeg å lure på om det virkelig er gode tilbud... Jeg ble i tvil..

 

En Panasonic PTLC 50 E prosjektor selger de til 15000! Dette er en prosjektor som er "gått ut" som Elkjøp har kjøpt et restlager av. Er den egentlig verd 15 store? Om man sjekker koster storebroren ca 24000-25000(minst?) og har en eneste fordel, den er 1200 ansilumen (mot 700). Har man tenkt å bruke denne prosjektoren i en mørk kjeller til å myse film med gutta er det nok!? Jeg mener den burde jo være verd 15000 når storebroren koster 10000 mer!

Skal jeg bruke mine surt tjente penger i morra på denne prosjektoren? Er det noen med erfaring som kan si noe om det?

 

En ting til: bråker vifta mye på denne?

 

:smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-19 08:46, Sunlord skrev:

Stikk ned på elkjøp å prøv den.

noe annet du kan er jo å "låne" den i 30 dager.

Elkjøp har jo retur-rett på 30 dager.


 

Elkjøp bruker angrerettloven som rammeverk for deres 30-dagers full returrettgaranti. Og dette betyr at du nødvendigvis ikke bare kan 'låne' den.

 

Selvfølgelig kan man bruke prosjektoren i en time og levere tilbake, men varen skal leveres tilbake i samme stand som den ble kjøp, og man kan derfor ikke bruke prosjektøren i 30 dager og levere tilbake.

Lenke til kommentar

elkjøp kaller den sikkert for "datautstyr" og da gjelder ikke dere "30-dagers angrerett"

men anyway :

 

sjekk pærens levetid , og prisen på ny pære , disse KAN være jæ*** dyre !

 

Lysintensiteten er det som koster , ja , en svak sak på 700lumen er billigere

Lenke til kommentar

Jeg pleier å spørre på elkjøp om det er greit om jeg leverer tilbake innen 30 dager hvis jeg ikke er fornøyd.. da svarer de som oftest ja!

 

Quote:


sakset fra
19.03.02:


Vi har bestemt at hvis du av en eller annen grunn ikke skulle bli fornøyd med et produkt du har kjøpt hos oss, skal det være vårt problem og ikke ditt. Da kan du bare returnere varen innen 30 dager og få alle pengene tilbake.Vi kaller det 30 dagers full returrett, for deg betyr det en garanti for at du alltid blir 100% fornøyd!


Returretten gjelder ikke data, programvare eller produkter til personlig pleie, eller tjenester/abonnement i tilknytning til teleprodukter..



 

hmm... her står det jo svart på hvitt da!

Men spør først så er du sikker. Det kan jo hende de har noen betingelser og andre sleipe triks :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-03-19 09:55 ]

Lenke til kommentar

Et annet Elkjøp tips:

 

Noe lignende dette skal stå i Elkjøp-avisa:

Finner du varen billigere et annet sted gir vi deg varen for den prisen..

Da er det bare å ta et prissøk her:

 

https://prisguiden.no/

 

Så drar man på elkjøp og får varen for samme prisen + porto (det webshoppen og posten tar i porto)

 

Eks: Ericsson T68 uten abbonement

 

Elkjøp 5795kr

Minivarehus 4690kr

__________________

Forskjell 1105kr

 

hvis man iberegner porto blir det et avslag på ca 1000kr ... noe som definitivt er verd det!

 

Jeg har testet det på:

MS Explorer 3 mus sparte 150kr

Ericsson T65 sparte 450kr

Noen PS2 spill sparte 50-100kr

 

[ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-03-19 10:34 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-20 09:24, BeachDumb skrev:

litt off topic ovenfor, men men..


Det viser deg at Elkjøp selger en utgått




fordi den nye modellen heter




Muligens et bedre kjøp




ps:
er billigere enn



 

Takker for genial post :smile:

 

På tide å utnytte at jeg kjenner sønnen til Panasonic importøren kanskje :grin:

 

PT-AE100 så ut som den beste for hjemmekino da den er ekte 16-9.

Lenke til kommentar

Jeg så dette tilbudet også. Nesten for godt til å være sant.

700 ANSI lumen burde være nok til hjemmekino siden en som regel skrur ned lyset da allikevel. Den støtter 16:9 og data-oppløsninger helt opp til 1280x1024, som er veldig bra til den prisen. Lurer på hva kontrasten og viftestøyen er på den, siden det er, som jeg ser det, to av de mest viktige tingene på en hjemmekinoprosjektor.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-20 14:23, Akke skrev:


Takker for genial post :smile:


På tide å utnytte at jeg kjenner sønnen til Panasonic importøren kanskje
:grin:

PT-AE100 så ut som den beste for hjemmekino da den er ekte 16-9.


 

Takk.. brukte litt tid på den!

kanskje litt lite å gjøre på jobben!

 

skulle kjent en slik en luring jeg også... hehe

 

Jeg kan røpe at buydirect har 800kr mere fortjeneste på PT-AE100E prosjektoren, fortjenesten er... hmmm.. det er kanskje litt teit å si på et offentlig forum!

 

[ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-03-20 14:45 ]

Lenke til kommentar

Dette ser jo spennende ut.

 

Er det noen som kan forklare meg at de oppgir 1.240.000 piksler på en SVGA projector. Den er da 800x600 som blir 480.000?

 

Panasonic skryter av at PT-AE100 meget støysvak.

 

Snipp fra produktsidene:

'PT-AE100E er en meget stillegående (28 dB)'

Produktside : Panasonic PT-AE100

 

bsa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...