mostaffa Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Nettleseren er som en blanding av opera og IE. Bør prøves!!Her kan du laste den ned og lese om den! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Feilpost og flyttes til en bedre kategori Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hørt om det før, men lurer på en ting. Er det ikke bare et skall til IE, slik at du må ha IE6 som grunnmur? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Tror det. Jeg hadde den en stund, men det ble for mye styr. IE med googlebar er brillefint for min bruk. Lenke til kommentar
Bono81 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 jeg synest denne er bedre....Avant Browser Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Alle har vær sin smak, og jeg skal helst ikke bryte ut i hvilken jeg liker best for da kan jeg risikere litt krangling i tråden. Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Både MyIE2 og Avant Browser er begge bare et skal til IE. Så alle sikkerhetshull som gjelder IE gjelder også disse.... Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Og så??? Hvorfor bruke IE-skall som MyIE og AvantBrowser når det eneste du oppnår er å få noe av den samme funksjonaliteten som Opera/Mozilla/Firefox i en browser som likevel i bunn og grunn er håpløst utdatert og en konstant kilde til forbannelse for de som driver med webdesign? (se for eksempel IE Factor) Hvis det er funksjonaliteten du ønsker, hvorfor ikke bare ta skrittet fullt ut og bruke en alternativ browser og få med deg sikkerhet, stabilitet, kontinuerlig fremtidsrettet oppdatering og 100% standardstøtte på kjøpet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå