Xedge Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Jeg har sett mange tråder der folk lurer på om de kan overklokke det hovedkortet og den rammen. Vel det er bare en ting og gjøre da.... Skal du overklokke noe som helst så burde du ha en pc som ikke er ferdig bygd og da mener jeg foreksempel en elkjøp pc. Vil du vilte om du kan overklokke pcen din så gå i biosen... Får å gå inn i bios så tvangs trykker du oftest del eller F1 eller F4. Når du kommer inn i bios så kan du se etter noe som heter enten SoftIII eller volt and frekvens controlls..... For og overklokke så må du ha mulighet til og kunne stille på noe som heter FSB. Den stiller du opp 2-3 hakk pr gang. Men det som er viktig for og overklokke er at man har Ram som holder følge og. Denne Rammen er veldig bra overklokking. Når det gjelder hovedkort for AMD så er Dette hovedkortet det beste for overklokking. bra kjøling til overklokking for AMD er denne veldig bra. Den mest brukte og aktuelle prosessoren for overklokking er Denne Pentium 4: For overklokking til pentium 4 er det mange bra hovedkort og cpuer osv.... Pentium 4 er litt mer følsome enn amd som at AMD sine cpuer tåler høyere temp før den sier ¨snakkes neste gang¨ Hovedkort for overklokking med pentium 4 anbefaler jeg Dette hovedkortet Når det gjelder Ram så er 2x Denne rammen bra... Den holder godt følge. God kjøling er veldig viktig og da er det bra og haDenne Vifta Cpu er viktig at den ikke er for stor eller for liten i forhold til ram og hovedkort og da er Denne cpuen bra.... Håper dette gjorde dette litt mer klart for dere som skal kjøpe nytt og har overklokking i bakhodet. Vist det er noe dere ikke er enig i så hører jeg gjerne fra dere. Endret 21. februar 2004 av Xedge Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Så dette er tråden du spammer så med. Synes ikke det var noe bra. Er det bevist at NF7-S 2.0 er best til klokking? eller er det noe du tar ut av løse lufta? Har hørt av folk jeg stoler mer på enn deg at DFI Lanparty Ultra er FSB "presseren" osv. Og vær så snill å slutt å linke til denne tråden i alt mulig. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvis dette er et forsøk på en guide, så er den mildsagt elendig. Det er flere løsninger en dem som du presenterte her og dette blir for generelt hvis en som ikke har overklokket før kommer og leter etter gode svar og finner dette. på overklokking.no-> guider så er det mye som er bra lese stoff. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ja, jeg synes ikke at denne "guiden" var noe spesielt bra. Du burde jobbe litt med setningsoppbygningen din. Ta deg bedre tid neste gang. Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Det der forbanna dritt kortet DFI er ikke et bedre overklokkis kort!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det der forbanna dritt kortet DFI er ikke et bedre overklokkis kort!!!!!!!!!!!! Tipper de på xtremsystems er uenige...Mange på dette forumet som er enige i det å. Forøvrig var "guiden" din mildt sagt elendig, prøv å sett den opp litt bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det der forbanna dritt kortet DFI er ikke et bedre overklokkis kort!!!!!!!!!!!! Du er så saklig at guiden din blir et troverdig must... Slutt å spam. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg har sett mange tråder der folk lurer på om de kan overklokkedet hovedkortet og den rammen. Vel det er bare en ting og gjøre da.... Skal du overklokke noe som helst så burde du ha en pc som ikke er ferdig bygd og da mener jeg foreksempel en elkjøp pc. Vil du vilte om du kan overklokke pcen din så gå i biosen... Får å gå inn i bios så tvangs trykker du oftest del eller F1 eller F4. Når du kommer inn i bios så kan du se etter noe som heter enten SoftIII eller volt and frekvens controlls..... For og overklokke så må du ha mulighet til og kunne stille på noe som heter FSB. Den stiller du opp 2-3 hakk pr gang. Men det som er viktig for og overklokke er at man har Ram som holder følge og. Denne Rammen er veldig bra overklokking. Når det gjelder hovedkort for AMD så er Dette hovedkortet det beste for overklokking. bra kjøling til overklokking for AMD er denne veldig bra. Den mest brukte og aktuelle prosessoren for overklokking er Denne Pentium 4: For overklokking til pentium 4 er det mange bra hovedkort og cpuer osv.... Pentium 4 er litt mer følsome enn amd som at AMD sine cpuer tåler høyere temp før den sier ¨snakkes neste gang¨ Hovedkort for overklokking med pentium 4 anbefaler jeg Dette hovedkortet Når det gjelder Ram så er 2x Denne rammen bra... Den holder godt følge. God kjøling er veldig viktig og da er det bra og haDenne Vifta Cpu er viktig at den ikke er for stor eller for liten i forhold til ram og hovedkort og da er Denne cpuen bra.... Håper dette gjorde dette litt mer klart for dere som skal kjøpe nytt og har overklokking i bakhodet. Vist det er noe dere ikke er enig i så hører jeg gjerne fra dere. "For å komme inn i biosen trykk F1 eller F4" Du må som oftest trykke delete på nyere maskiner Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 For å komme inn i biosen trykk F1 eller F4" Hei surmann.... Les litt mer nøye før du kommer og kritiserer! Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 For å komme inn i biosen trykk F1 eller F4" Hei surmann.... Les litt mer nøye før du kommer og kritiserer! Har du fiksa på det nå ja? Surmann? Sa jo bare fakta, ro deg ned Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Han prøvde i værtfall Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Hadde jeg vært en amatør overklokker så vet jeg at jeg hadde dratt nytte av dette! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Super guide.. Tatt deg god tid og alt Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Får håpe at nybegynnere som skal overklokke følger Overklokking.no sin guide! Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Ja det håper jeg og... Men det er til de som ikke vet hvilke komponeter som er bra til bruk i overklokking.... Fan bare kjeft og få! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ja det håper jeg og... Men det er til de som ikke vet hvilke komponeter som er bra til bruk i overklokking.... Fan bare kjeft og få! Det er ikke så rart når du ikke har noe saklig og si. Xedge kanskje du skal lese nybegynner guiden? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg ser ingen grunn til at denne tråden skal "leve" da denne "guiden" ikke var til stor nytte, og ikke noe spesielt bra. Bruker er blitt utestengt og kan dermed ikke lese kommentarene han får, han kan jo selvfølgelig heller ikke kommentere dem og forbedre "guiden". Det hele har bare utviklet seg i en usaklig rettning. Som stigen1 sier: Får håpe at nybegynnere som skal overklokke følger Overklokking.no sin guide! Det håper jeg også! Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg