*Magnus* Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei... begynner å lure litt her jeg sitter...... Jeg ser at det er mange some har PC specen som sin Sig.. MEN. når jeg skriver min, så tar det kanskje 1 dag. så blir den fjærnet, av en mod eller samma faan.. bare lurer på om jeg kan få et Logist svar på hvorfor de/dere fjerner den når jeg bare neverner system specen min ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 1. Feilpost. Les rettninglinjene. 2. Specs i sigg er ikke lov. Det er en egen plass i profilen din satt av til specs. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 QUOTE (*Magnus* @ 21/02/2004 : 21:26) Hei... begynner å lure litt her jeg sitter......Jeg ser at det er mange some har PC specen som sin Sig.. MEN. når jeg skriver min, så tar det kanskje 1 dag. så blir den fjærnet, av en mod eller samma faan..bare lurer på om jeg kan få et Logist svar på hvorfor de/dere fjerner den når jeg bare neverner system specen min ? Les retningslinjene til neste gang så forsvinner ikke ting. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 QUOTE Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Liste over din maskinvarekonfigurasjon er ikke tillatt; bruk feltet i din profil for dette. Det er grunnen til at din forsvinner etter kort tid. Når du ser andre som har maskinvarekonfigurasjon i signaturen, trykker du på report knappen og rapporterer personen, så skal vi ta oss av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg