Anders81 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har laget en aldri så liten guide for kjøp av nye selvbygde PC'er. Det er "komponent" guide, da det finnes ganske mange guider som viser deg hvordan du bygger maskinen. Hadde vært fint med litt feedback, spesielt på de komponentene jeg har valgt til de forskjellige prisklassene. Siden det er en litt uferdig betaversjon, bruk den på eget ansvar http://www.ww2g.com/dataguide.shtml (PS: Ignorer alt annet, da siden ikke er i nærheten av å være ferdig enda, og du kommer ikke til denne dataguiden på noen måte enn ved å skrive inn url'en) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Syns det ser ganske bra ut men kanskje mer ram på "Ekstrem spilling" Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kommer det et designer/webutvilker-forslag? Så greit ut dette her ja, alltid kjekt når frivillige ofrer litt for allmenheten! Lenke til kommentar
Crack Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 BTW: Planlegger noe lignende i et prosjekt om kommunikasjon på skolen Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Mine kommentarer "Økonomisk familie-PC for spill- og multimediebruk" En combo-løsning, DVD+CD-RW er mer appelerende til denne brukergruppen tror jeg. "Elite PC for ekstrem spilling og klokking m/vannkjøling" og "Kompressorkjølt elite PC for ekstrem spilling og klokking" Til disse PC'ene har du valg ut hovedkort basert på K8T800 brikkesettet som er alt annet enn overklokkingsvennlig. Først og fremst på grunn av at det ikke er mulig å låse AGP og PCI frekvensene. nForce3-baserte hovedkort (de få som er på markedet) er noe bedre her, men ville egentlig ikke nevnt socket 754 og overklokking i samme setning foreløbig. Rett og slett på grunn av dårlige brikkesett. Vil du anbefale PC'er til overklokking er nok P4 med støtte for 200 MHz FSB fortsatt det beste vil jeg tro. Kjempefint tiltak synes jeg, lykke til videre med guiden! Endret 22. februar 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg rotet litt rundt på siden (overklokking) Der står det noe om "Artifacts" heter det ikke antifacts da? Jeg er grøn jeg men tror da det er slik det skal vere.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Jeg rotet litt rundt på siden (overklokking)Der står det noe om "Artifacts" heter det ikke antifacts da? Jeg er grøn jeg men tror da det er slik det skal vere.... Det heter nok artifacts. Trådstarter: Bra guide. Foruten å være datamaskinens motor, er prosessoren også hjernen. Athlon 64 er billigere enn 2000,-. Endret 22. februar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 P4 platformen på klokkemaskinene! Ellers synes jeg noen av ordforklaringene var litt dårlige - du kunne prøvd å brukt samme struktur på alle. Men det er fint at du ofrer tid på dette, stå på Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Fin side den der.. Den ene PC'en der minnet mistenkelig mye om mitt kommende oppsett Neida.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå