Gå til innhold

Feedback på ny guide..

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en aldri så liten guide for kjøp av nye selvbygde PC'er. Det er "komponent" guide, da det finnes ganske mange guider som viser deg hvordan du bygger maskinen.

Hadde vært fint med litt feedback, spesielt på de komponentene jeg har valgt til de forskjellige prisklassene.

Siden det er en litt uferdig betaversjon, bruk den på eget ansvar :cool:

http://www.ww2g.com/dataguide.shtml

(PS: Ignorer alt annet, da siden ikke er i nærheten av å være ferdig enda, og du kommer ikke til denne dataguiden på noen måte enn ved å skrive inn url'en)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine kommentarer :)

"Økonomisk familie-PC for spill- og multimediebruk"

En combo-løsning, DVD+CD-RW er mer appelerende til denne brukergruppen tror jeg.

"Elite PC for ekstrem spilling og klokking m/vannkjøling" og "Kompressorkjølt elite PC for ekstrem spilling og klokking"

Til disse PC'ene har du valg ut hovedkort basert på K8T800 brikkesettet som er alt annet enn overklokkingsvennlig. Først og fremst på grunn av at det ikke er mulig å låse AGP og PCI frekvensene. nForce3-baserte hovedkort (de få som er på markedet) er noe bedre her, men ville egentlig ikke nevnt socket 754 og overklokking i samme setning foreløbig. Rett og slett på grunn av dårlige brikkesett. Vil du anbefale PC'er til overklokking er nok P4 med støtte for 200 MHz FSB fortsatt det beste vil jeg tro.

Kjempefint tiltak synes jeg, lykke til videre med guiden!

Endret av stian-hg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg rotet litt rundt på siden (overklokking)

Der står det noe om "Artifacts" heter det ikke antifacts da? :dontgetit: Jeg er grøn jeg men tror da det er slik det skal vere....

Det heter nok artifacts.

Trådstarter: Bra guide. Foruten å være datamaskinens motor, er prosessoren også hjernen. Athlon 64 er billigere enn 2000,-.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...