Sondre^^ Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Nede i høyre hjørne av oppgavelinjen pleier jeg å ha et ikon for msn, et for batteri-status (laptop) og et for nettverkstilkobling, og en liten pil jeg kan trykke på for å se flere andre ikoner jeg har valgt å skjule. men da jeg skrudde på pcen i dag, var alle ikonene og pila borte...jeg har sannsynligvis bare stilt inn på et eller annet (mener å husker at jeg brukte tweak UI i går)...men jeg har ikke klart å finne ut hvordan jeg får ikonene tilbake på plass...noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kanskje de kommer tilbake dersom du fikler litt i "Start - Settings - Taskbar and Start Menu" under "Notification area" .. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 System restore er fin når du har gjort noen ting internt i Windows Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Prøvd å restart og se hva som skjer. Du kan også sjekke under oppstart i MSCONFIG om du har deaktivert dem der. Endret 21. februar 2004 av chrisege Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 I TweakUI har du klikket på: "Taskbar and startmenu" -->"Show taskbar notification icons". Merk av den på nytt og restart - så kommer de tilbake Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 I TweakUI har du klikket på: "Taskbar and startmenu" -->"Show taskbar notification icons". Merk av den på nytt og restart - så kommer de tilbake takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå