ebso86 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 når kommer outbreak i butikkene? Lenke til kommentar
^norwegian-pride^ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 resident eveil 1 var best ja... har egenlig ikke noen serlig grunn, men det er best Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Ka Resident evil spill likte du best..eg likte residetn evil 3.. likte ingen av dei! Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) 1'ern, uten tvil. Stemningen var liksom riktig, når jeg tenker grøss så tenker jeg automatisk gamle hus o.l. med bøttevis av halvmørke rom med gamle tredører som du aldri vet hva som gjemmer seg bak, gamle knirkende gulvplanker og en ganske så dyster stillhet når du trasker over de. Det er nå iallfall min mening om hvordan et grøsserspill skal være. Endret 15. mars 2004 av ToXciK Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har nettopp spilt gjennom Resident Evil - Code Veronica X, og må si at det var et veldig bra spill. Har spilt alle RE spilla, og likte alle untatt Nemesis (3) Akkurat nå er Code Veronica favoritten Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Resident evil er jo skummelt *gjemme seg under dyna* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå