Mor di Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Ka Resident evil spill likte du best.. eg likte residetn evil 3.. Endret 24. februar 2004 av Mor di Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 1'ern, uten tvil.... på den tiden var jo grafikken helt super i tillegg. Den har jo blitt laget på nytt til Gamecube nå, med ekstrem grafikk. Lenke til kommentar
Mor di Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 1'ern, uten tvil.... på den tiden var jo grafikken helt super i tillegg.Den har jo blitt laget på nytt til Gamecube nå, med ekstrem grafikk. ja vet men bare på gamecub argh så komer 4 bare på gamecom og 0 det er iriterende eg vil spille dei spillo eg kjøper gamecupe for å kune spille dei resident evil spillo Lenke til kommentar
banzay Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg mener at 1`ern(remake) og code: Veronica er de beste spillene. Men de finnes jo ikke på pc... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Likte 2ern og code veronica. Var en liten kjekkas på den tiden og de spillene skremte vettet av meg Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg falt mest for 2eren, var liksom litt mer flow i storyen, mer feel i gamplayet og mer groove i soundtracket og videosnuttene! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Må si at toern var den som fenget meg mest Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 REmake, uten tvil. Sinnsykt pent og like skummelt. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 tjaa ... første REmaken var fin, men to'ern syntes jeg fenget mest .. nemesis ble bare litt plattform-aktig for meg Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg må neste si alle utom 3-ern. holder nå på med ZERO og venter spent på OUTBREAK Dette er virkelige godspill, ingen spill som har fenget like mye spør du meg. Mvh. Erik Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Likte resident evil: The movie best eg Ser frem til 2'ern som er produksjon Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Må si at toern var den som fenget meg mest Slenger meg på her! Det spillet var det klart beste i serien!! Eller iallfall det som gjorde MEG mest avhengig Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Må si at toern var den som fenget meg mest Slenger meg på her! Det spillet var det klart beste i serien!! Eller iallfall det som gjorde MEG mest avhengig Slenger meg på jeg også.2`ern er det beste Resi Evil spillet ever!Synd at jeg ikke har det lenger Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg mener at 1`ern(remake) og code: Veronica er de beste spillene. Men de finnes jo ikke på pc... RE1 finnes nå ihvertfall på PC. Kom vel rett etter PS1 versjonen. Men sugde! Direkte konvertering av PS1-utgaven. Noe som vil VELDIG dårlig tilrettelagte kontroller på PC. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Jeg falt mest for 2eren, var liksom litt mer flow i storyen, mer feel i gamplayet og mer groove i soundtracket og videosnuttene! - Hoho, jeg holder på å le meg ihjel. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Har RE 3 - Nemesis på PC, det suger også bigtime, elendig konvertering. Lenke til kommentar
Mor di Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Resident evil outbraek blir ikkje online i europa http://www.gametainment.com/?topic=4&no=1555 Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Likte best code:veronica Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 utrolig teit at ikke OUtbreak kommer online i europa, da .. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg mener at 1`ern(remake) og code: Veronica er de beste spillene. Men de finnes jo ikke på pc... RE1 finnes nå ihvertfall på PC. Kom vel rett etter PS1 versjonen. Men sugde! Direkte konvertering av PS1-utgaven. Noe som vil VELDIG dårlig tilrettelagte kontroller på PC. RE1 finnes på PC, men ikke REmake, og den er ganske sinnsykt totalt forbedret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå